/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hjælp til drengeseng
Fra : rosekamp
Vist : 1273 gange
200 point
Dato : 19-07-06 21:13

Jeg har købt en billig sød juniorseng til min søn på 3 (snart 4) år. Jeg er nu ved at male sengen hvid, men ville også gerne dekorer den med et eller andet. Sengen har ikke ben, rammen hviler på gulvet (på 4 små plastikdimser). Den har glatte sidestykker der vel er omkring ½ m2 hver. En brædde forrest, som jo er forkant på madrassen, samt 2 brædder bagpå (hvis man vender sengen om, virker den ekstra brædde som sengehest).

Håber det var godt nok beskrevet.

Jeg er lidt på herrens mark med, hvad jeg skal male på den. Nogen der har en god/sjov idé?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-07-06 21:19

mal nogle hyggeligt ting så han opfatter sengen som noget godt

bamer - biler -sol - måne - stjerne osv osv - du kender ham bedst

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-07-06 21:20

bamer ??? - hm - der skulle stå bamser

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 19-07-06 21:26

Ja, det har jeg også planer om

Jeg mangler noget konkret. Nogle links til hyggelige drengesenge (jeg kan kun finde prinsessesenge), nogle tegninger, billeder eller lignende.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-07-06 22:33
Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-07-06 22:37

Der var da ikke noget - sorry.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 19-07-06 22:39

Ellers prøv dette forum, kunne da være der ligger nogle gode links derinde.
http://www.lav-det-selv.dk/forum/

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 20-07-06 09:14

Hvilke ting er hans ynglingslegetøj - brug det som tema - superhelte, biler, dyr mv. Du kan jo evt. spørge ham hvad han kunne tænke sig selv.

Mvh. Ampere

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 20-07-06 10:25

Det ville være fristende at spørge ja, men han skal have den i fødslesdagsgave på onsdag, så den går ikke

Kommentar
Fra : ampere

Dato : 21-07-06 13:07

Men ved du så ikke selv hvad der er hans yndlingslegetøj? Fx. fodbolde, tog mv.

Ampere

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 21-07-06 13:13

Som sagt er det billeder eller eksempler jeg er ude efter. Det må godt være lidt utraditionelt.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 21-07-06 22:44

http://www.papirclipzen.dk/papirklip.htm
Her er mange figurer, du kan skære/klippe ud og så bruge som skabelon.
Held & lykke med dit forehavende