/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
arne.jakobsen
Fra : knadu
Vist : 636 gange
100 point
Dato : 19-07-06 16:18

Hej
Hvorfor har du udelukket mig.
Ville ind og give et tip om brillerens.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-06 16:29

Sidste dag gav du en torskedum bedømmelse af et tip. Jeg ønsker ikke at folk der kan finde på at give den slags bedømmelser skal have mulighed for at bedømme mine tip. Derfor. Men kom med dit gode råd her. Er det godt nok ophæver jeg blacklistningen så kan du lægge det i mit spørgsmål og hæve pointene. M.v.h.

Kommentar
Fra : knadu

Dato : 19-07-06 16:42

Skulle det være dette.
http://www.kandu.dk/tip14395.aspx

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-06 16:42

For resten havde du ikke behøvet åbne et spørgsmål for at stille dette spørgsmål! Du kunne have sendt mig et Personligt indlæg. Dette er muligt selv om man er Blacklistet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-06 16:46

Nix det var ikke det, der kvajer du dig jo ikke VEL!

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 19-07-06 16:50

LOL. Han har også blacklistet mig (hvilket jeg er fløjtende ligeglad med). Det gjorde han fordi jeg ikke var tilfreds med at han sammenlignede Statsminister Anders Fog Rasmussen med en ’abes røv’.
Jeg skrev det var plat. Det mener jeg stadig.

arne.jakobsen > Så du det link jeg gav dig til psykiatere? Ellers er det her igen: http://www.google.dk/search?hl=da&q=psykiatere&meta=
Er venligt ment. Man skal hjælpe folk i nød ...

Kommentar
Fra : knadu

Dato : 19-07-06 16:56

Troede ellers, ved mit første møde med dette forum, for et par dage siden, at der plads til lidt af hvert.
Men efter at have læst, forskellige indlæg og måden der bliver svaret, tror jeg næppe dette er noget for mig.
Hvordan melder man sig egentlig ud.

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 110 point
Dato : 19-07-06 17:00

Jeg syntes at det ville være fair, at kende en forklaring på, hvorfor en Kandu skal kaldes "Torskedum".

AJ. Det minder om lidt skolegårdsnak...at en person bare har ytret noget DU ikke ka´ li´.

Aner det squtte........men læser det blot sådan

God Sommer til alle
TOM

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-07-06 17:03

knadu:

lad ikke nogen...eller nogle få sejre over fornuften.....vel?
Stay alive

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 19-07-06 17:04

Citat
Troede ellers, ved mit første møde med dette forum, for et par dage siden, at der plads til lidt af hvert.

Citat
Men efter at have læst, forskellige indlæg og måden der bliver svaret, tror jeg næppe dette er noget for mig.

Nu syntes jeg du modsiger dig selv.

---

Bortset fra det, så findes der ikke noget man kan klikke på for at blive meldt ud. Du må lade profilen forblive inaktiv, eller skrive til webmaster.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-06 17:04

Jeg kan ikke finde omtalte tip, så det har nok været en af dine kommentarer til et spørgsmål jeg har set mig vred på. Du kan ikke melde dig ud. Men du kan holde dig væk fra siden hvis du vil.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-07-06 17:06

yearhouse -> Dette spørgsmål er helt tydeligt KUN beregnet til snak mellem Knadu og jeg. At du går ind og læser den er din egen fejl. At Knadu ikke holder den slags snakker i et Privat indlæg er så hans fejl.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 19-07-06 17:06

[Vil foreslå at du giver pointene til yearhouse]

Godkendelse af svar
Fra : knadu

Dato : 19-07-06 17:10

Tak for svaret yearhouse.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 19-07-06 17:12

(Kære) Arne

At læse et indlæg i den offentlige sektion, er sq da ikke en FEJL...
Husk ellers at skriv næste gang:

"-Hold jer væk i omsiggribende mægtige idioter"....ka´ du ikke se jeg snakker privat????"

Come on....get a life

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-07-06 17:19

Citat
Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Hvor står der privat.

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 19-07-06 17:23

knadu >> man kan desværre ikke melde sig ud, men du kan jo bare, som mange andre, lade være med at abonnere på noget og holde dig væk fra dette forum (har selv holdt mig væk i en længere periode, men er kommet tilbage - holder mig bare laannngt væk fra visse "personager" som så figurerer på min egen interne blacklist (blacklister af princip ikke nogle herinde))

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 19-07-06 17:24

glemte lige: der findes jo også andre udmærkede sites/hjælpefora, hvor jeg deltager med stor fornøjelse

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 19-07-06 21:35

A.J.>>>>>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-07-06 09:21

Hai knadu -> Der er lagt en velkomst hilsen til dig fra nogle af os andre brugere her: http://www.kandu.dk/spg91052.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 21-07-06 20:30

A.J. >>>>>>