/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Azureus opsætning?
Fra : Nick15
Vist : 688 gange
30 point
Dato : 19-07-06 14:46

Hejsa

Hvad skal jeg stille min opsætning til?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min opsætning står standart nu: ->

kB/s Total maksimum upload hastighed (0: Ubegrændset) - 110

kB/s Total maksimum download hastighed (0: Ubegrændset) - 0

Maksimum antal forbindelser pr. torrent (0: Ubegrænset) - 70

Maksimum antal forbindelser i alt(0: Ubegrænset) - 300
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Så kan jeg vælge imellem disse ting:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tillad flere forbindelser fra samme IP-Adresse

Use Lazi Bitfield (helps seeding on networks employing bitfield-bases blocking)

Prioter første del af fil(er)

Prioter mest færdige filer
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mit internet hastighed taget efter tdc's hjemme side
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Download: 1715 Kbit/s
Upload: 419 Kbit/s

Din hastighed svarer til:
TDC Bredbånd 2048/512
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 19-07-06 14:52

spørg http://www.antipirat.dk/
de ved hvordan du skal opsætte din forbindelse

Granslam

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 19-07-06 15:06

Kan desværre ikke hjælpe med Azureus, da jeg ikke kender programmet.

Men ellers hent LimeWire i stedet. Den er mega nem at sætte op. Du skal blot – efter at have installeret programmet – gå i din firewall og ændre ’Spørg’ til ’Ubegrænset’. Så køre det!
http://www.limewire.com/english/content/home.shtml

Programmet har dansk brugerflad.

PS. Vil råde dig til for en sikkerheds skyld at ændre igen til ’Spørg’ eller ’Nægt’, hver gang du er færdig med at bruge det.

---

BearShare er også nemt at bruge. Her skal dog tilføjes en port i firewallen (husk kun at give adgang Ud). Du kan se portnummeret under ’Indstillinger’ > ’Forbindelser’.
http://www.bearshare.com/

---

Husk kun at hente lovlige filer!

Kommentar
Fra : katfm

Dato : 20-07-06 01:32

du skal sætte din uploade hastighed ned på min, for hvergang en henter fra dig, så går det ud over din download hastighed

Annuller spørgsmålet
Fra : Nick15

Dato : 22-08-06 14:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål