/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hvalpetræning Århus
Fra : Nefertari
Vist : 3488 gange
100 point
Dato : 19-07-06 09:34

Jeg vil gerne gå til hvalpetræning i eller omkring århus fre omkring aug/sep. Jeg har læst om dansk kennelklub og Århus civile hundeførerforening... er der nogen der har gode/mindre gode oplevelser med dem eller evt. andre der har hvalpetræning i dette område..? pg evt. priser..

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 19-07-06 11:36

Jeg ved Århus Civile Hundeførerforening (vidst nok Risskov afdelingen) starter hold 31/07. Vi skal nemlig selv deltage. Prisen er 650 kr for 12 gange, men om der er flere pladser ved jeg ikke. Det er også sent at være ude, da de fleste hold starter i August, så jeg tror du får svært ved at finde nogen der har plads.
Men held og lykke med søgningen.

Kommentar
Fra : Nefertari

Dato : 21-07-06 19:19

Hej!
Jeg ved, at der er pladser ved flere..mere for at høre flere forslag eller om nogen havde erfaring med hvalpetræning ved nogen af dem.. men ellers tak

Accepteret svar
Fra : vildskud

Modtaget 50 point
Dato : 04-08-06 11:28

Hej

Hundepsykolog, Lone Greva har hvalpetræning året rundt, på hundecentret i Galten. Hun benytter sig kun af de nyeste metoder, der bygger på positiv forstærkning.

Jeg selv og min kollega er uddannede ved Lone Greva og vi regner med at starte træning op om et par uger, i Højbjerg. Jeg kan dog ikke love noget, da vi i øjeblikket "ligger i forhandlinger" omkring en træningsplads

Vh. vildskud

Godkendelse af svar
Fra : Nefertari

Dato : 07-08-06 23:32

Tak for svaret vildskud..jeg har valgt nu.. måtte jo hellere komme i gang