/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Hvilke firmaer køber pap?
Fra : Sygate
Vist : 777 gange
95 point
Dato : 19-07-06 01:02

Er der nogen der ved hvilke slags formaer jeg skal kontakte hvis jeg har rigtig rigtig meget pap, jeg vil af med?
Gerne i København, med mindre de også henter.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 95 point
Dato : 19-07-06 03:17

Det gør forskellige genindvindings/genbrugs-firmaer. Vi har f.eks. et i Herning der hedder REPA. Vistnok bare en forkortelse for REturPApir. Der findes et firma i Brøndby:

http://www.stenametall.com/Danish/Companies/Stena+averhoff+A-S/

Prøv dem.

Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-07-06 10:41

Eller spørg i et større supermarked i nærheden af din bopæl, f.eks Super Best, de sælger pappet
videre, så de kan da hjælpe dig med et tlf.nr

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-07-06 14:53

hvis du bare vil af med det er det vel at sørge for at det kommer på nærmeste genbrugsplads der har papir/pap sortering

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 20-07-06 00:49

Tak for svaret arne.jakobsen.