/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Navnet på band
Fra : Nordsted1
Vist : 912 gange
500 point
Dato : 18-07-06 19:10

Er der en kandu'er der kan hjælpe med at oplyse mig om bandet navn og titel på to numre.
Det er ikke musikken til introen, der hvor der bliver talt på engelsk, heller ikke de sidste to numre,
dem kender jeg, men de to numre lige efter introen på engelsk. Jeg ved ikke om de to numre er
med samme band.

Musikken kan høres her http://www.deathisyourfaith.dk/Aloha.wma

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-07-06 19:52

Den var sågu svær.

Har ikke noget konkret bud, men min første tanke var Kaoma, du ved dem der også lavede Lambada for mange år siden.

Men ellers et eller andet "ukendt" spansk/sydamerikansk sambaband af en slags.

Der findes i bunkevis af den slags partyorkestre som måske kun er kendt i hjemlandet og spiller andres musik, sådan lidt i samme stil som Vikingarna gør det her.

mvh dova

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 19-07-06 15:22

Det er ikke Kaoma. Så meget ved jeg da. Men har ellers heller ikke noget bud.

Hvad med at skrive til hjemmesiden hvor du har fundet det?

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 02-11-06 09:13

Gad vide, om ikke ME.alexander kan hjælpe dig
http://www.kandu.dk/Spg84484.aspx

Annuller spørgsmålet
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-07 13:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål