/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Oprettelse af domæne/hjemmes.
Fra : Bekze
Vist : 619 gange
100 point
Dato : 18-07-06 18:03

Hej
Jeg synes det er en jungel at finde ud af hvor jeg skal købe/registrere mit domain.
Jeg skal til at starte op som selvstændig og vil derfor gerne have en hjemmeside som jeg let kan lave selv uden at være en haj til HTML.

Der skal være plads til at jeg kan vise små filmklip og en del stillfotos. Hvor meget webplads skal jeg så have?

Har været inde på web10.nu men er der nogle som har erfaringer med andre firmaer der har nogle samlet pakker, så jeg let og hurtigt kan komme igeng med at lave min hjemmeside?

Andre gode tips til en nybegynder - er hjertelig velkomne;0)

Kommentar
Fra : bauchmann

Dato : 18-07-06 18:37

Vi bruger B-one og er godt tilfredse. De er også billige
Torben

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 18-07-06 20:42

jeg har et par hoteller hos web 10, og har haft det de sidste 3 år Jeg er godt tilfreds med det.
Hos web10 er der skabeloner, så du ikke behøver bekymre dig om html kodning.

NB har hørt om flere hos b-one, som har
fået forbud mod bl.a. billedfiler, så pas på med dem!!

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 18-07-06 20:55

Det er ikke rigtigt, der er ingen forbud hos B-one, lad være med at viderebringe
oplysninger du ikke selv har oplevet. blot for at skade nogen.
Jeg har aldrig i 4 år oplevet nogen forbud fra B-one.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-07-06 21:16

Jeg bruger Web10 og bruger den bl.a. til at overføre billeder og små programstumper.
Jeg er godt tilfreds.

Accepteret svar
Fra : stimo1

Modtaget 100 point
Dato : 18-07-06 23:03
Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 18-07-06 23:06

Hvis ikke du får et tilfredsstillende svar her, så prøv at oprette spørgsmålet på 'eksperten'. Der sidder nogle af de mest hardcore webdesignere!
Jeg designer selv hjemmeside/r, men har desværre ikke meget forstand på det med plads.

Kommentar
Fra : bangsi

Dato : 18-07-06 23:43

Prøv www.surftown.dk
De er ikke særlig dyre og de giver også en god support. Har dem bl.a. til en af mine hjemmesider.

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 19-07-06 09:09

Prøv at læse dette link - det er folk der virkelig ved hvad de taler om der har indlæg her:

http://www.fotokritik.dk/forumvis.html?id3=7864&fid=1

Kommentar
Fra : Bekze

Dato : 19-07-06 17:28

tusind tak for alle svarerne. jeg har fundet ud af at jeg skal regne med 3000 mb som webplads. Men hvilke programmer kan I anbefalde når jeg skal lave hjemmeside med quicktimefiler og stills?
(Jeg har PC - desværre;0)

Kommentar
Fra : Bekze

Dato : 23-07-06 19:36

Også har jeg lige fået dette svar fra WEB10 ang. quicktime:

"Hej,

Det er desværre ikke tilladt at streame fra vores webhoteller

De bedste hilsner:

Brian K.

Jeg vil lukke spørgsmålet og sige tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : Bekze

Dato : 23-07-06 19:38

Tak for svaret stimo1.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 24-07-06 00:00

Velbekomme.