/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
POINT SVINDLER e.p.
Fra : karstenBB
Vist : 414 gange
1 point
Dato : 20-12-02 00:30

e.p. svindler helt klart med sine point, da det er umuligt at få så mange point på så kort tid. Han har oprettet sin selv som forskellige brugere og laver så gang på gang et fake spørgsmål med een af disse brugere. e.p. svarer så ganske belejligt på dette spørgsmål (med kommentar selvfølig) og får de point som han så gerne vil ha.

Så vi alle kan se hvor "KLOG" han er ..... men han er en ikke andet end en pjalt i en vandpyt.

Der er også andre brugere der har gjort det trick, men e.p. er helt klart kandidat til ugens politimand. For e.p. opklarer hurtigt hvem der snyder herinde .... ikke e.p.

TYV TROR HVER MAND STJÆLER

og for det ikke skal være løgn, har han også bedt om at blive moderator !!! ja så bliver det da først rigtigt sjovt for så er det som at sætte

ULVEN TIL AT VOGTE FÅR

Hilsen KB

For at understrege det jeg siger kan i bare kigge på e.p. beskidte svar til zonker, der også blev forfulgt fordi han ikke gjorde som "politimanden" e.p. sagde

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 20-12-02 01:05
Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 20-12-02 05:35

Hatten af for e.p.

Det er temmelig indelysende at krastenBB ingen sans for elementær matematik har. Muligvis kan han tælle (jeg er ikke sikker) men han kan i hvert fald ikke regne!

Kære krastenBB, prøv at sætte dig lidt ind i superpoint systemet her på kandu.

Hvis et tip er bedømt med en gennemsnit på 2 stjerne fra 5 bruger hver = 10 stjernerx10superpoint = 100 supperpoint i snit per tip. Ud fra e.p.'s profil kan du se han har skrevet 131 tips hvilket for tipsne alene giver ham i boldgaden af 13000 point

e.p. har ærligt tjent mindst 80% af sine point på tips.Du kan så lægge hans svarpoint sammen så burde der ikke være meget tvivl tilbage!

Hvis du er i tvivl om indeholdet høje standard burde du nok investere nogle af dine ledige point på at læse hvad han skriver. Men PAS PÅ ! Det kan være du kommer til at lære noget.

Jeg har kun været her i en uge, og se for dig selv havd er mulig!

So Drop Dead Sucker

Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 03-01-03 03:22

P-) e.p. er reinkareret i ny profil (gad vide hvilken?)

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 22-03-04 16:51

få dig et liv

Kommentar
Fra : rolschau

Dato : 19-05-04 21:11

Ja, jeg kan ikke finde ud af det her.

Kommentar
Fra : rolschau

Dato : 19-05-04 21:13

s"var fra Master_of_KeFir" - ok, hvor læser jeg så det ?