/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Navngivning af mappe
Fra : o.v.n.
Vist : 490 gange
200 point
Dato : 18-07-06 13:19

Jeg har problemer med at instalere et program, supporten foreslog at kopier indholdet fra instalations CDen, til harddisken og derefter oprrette en undermappe til en fil, som var fejlplaceret, og trække filen over i mappen, mappen skal hedde
Citat
MANUAL/ENG
og Windows nægter at der kan være skråstreger og andre tegn i navnet, (påstår det er et filnavn) det er åbenbart ret vigtig mappen hedder sådan, jeg har prøvet at undlade / men det accepteres ikke, hvad gør jeg

Accepteret svar
Fra : MacMadsen

Modtaget 210 point
Dato : 18-07-06 13:21

Tror du ikke der menes, at der i mappen "manual" skal ligge en undermappe der hedder "eng" og i den mappe skal du trække filen?
Det lyder i hvert fald sandsynligt i mine øre.

Held og lykke

Mvh
MacMadsen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-07-06 13:26

du kan bruge underscore manual_eng - det accepteres

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 18-07-06 13:26

Jeg er helt enig med MacMadsen.
Opret en mappe ved navn MANUAL, og placer mappen ENG inde i den.

//Kettedk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-06 13:26

Her er den nøjagtige tekst fra supporten: sådan: Opret en undermappen 'MANUAL/ENG'. Flyt PDF-filen derned

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 18-07-06 13:28

Hvilket i mine ører betyder, at du skal lave en mappe INDE i MANUAL, der hedder ENG.
Nogen har sikkert en anden mening

//Kettedk

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-07-06 13:35

Jeg ville også prøve med
MANUAL_ENG
eller
MANUAL-ENG
eller
eks. C:\manual\eng altså mappen "eng" ligger i mappen "manual"

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-07-06 13:42

Citat
Hvilket i mine ører betyder, at du skal lave en mappe INDE i MANUAL, der hedder ENG.

Den er jeg med på - hotlinere taler ofte et andet sprog end vi andre.

Springer små ting, store for os andre, over.

Hanne

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-06 13:56

Tak for svaret MacMadsen. Det var jo lige sådan det skulle være jeg havde stirret mig blind på det navngivning halløj, mappen jeg instalerede fra, den kan smides i papirkurven ikke ?

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 18-07-06 14:14

Jo det vil jeg mene du kan.
Og tak for de mange stjerner