/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
GPS
Fra : vagnern
Vist : 322 gange
40 point
Dato : 18-07-06 12:37

NAVIGON PNA 6000TNAVIGATOR Hos Harald Nyborg til 2395,-.Er det et godt køb

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 18-07-06 13:24

Kvalitets og prismæssigt er det nede i den helt billige ende, og har da heller ikke meget ekstra, men alt efter hvad du kal bruge den til så ok, men prisen er jo nede på hvad kortene over Europa koster til en "rigtig" GPS.
Jeg havde hellere købt en brugt til samme pris men i et kendt mærke.
En der f.eks kan buge Micosofts programmer, det står der intet om at denne kan, så kan du bruge den over nettet også e.mails m.m.

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 18-07-06 13:32

Det er med GPS som med computere. Nogen foretrækket et mærke og andre et andet.
Ud fra hvad Harald Nyborg skriver så er det en fin basis GPS til bilen. Et plus er SIRF modtager, der gør at det er nemmere for GPS at holde signalet selv om der køres mellem høje bygninger.
Et udmærket køb til prisen. Man får hvad man betaler for.
Jeg skal sige jeg ikke kender mærket og derfor ikke kan vejlede om brugervenlighed etc.

Håber det hjalp

Mvh

MacMadsen
(Ejer af en GARMIN Streetpilot c550)

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 18-07-06 14:34

har fået af vide af en af harrel nyborg´s lagerfolk at de har mange klager på den model fordi software ikke arb hurtig nok og skærmen går kold og den smider strømmen men kan jo være at de har fået det rette