/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sangens navn?????
Fra : Merrald
Vist : 606 gange
68 point
Dato : 20-12-02 00:15

Så er jeg tilbage....

Jeg hørte for nogle år siden en sang på The Voice op til flere gange og har gået med den på hjernen lige siden.

Alt hvad jeg kan fra den er "You know.... this feeling, is.....

Mere kan jeg ikke. Det er en mand der synger. Jeg kan også melodien, men det er lidt svært at skrive den her.... Det lyder bare som violiner i starten, men er det vist ikke.....

Ved godt at der ikke er nogen stor hjælp, men er der nogen der kan hjælpe???

Kommentar
Fra : rkl

Dato : 20-12-02 00:23

Fandt en sang med Puff Daddy: Angel Inside ?

http://www.songlyricssource.com/dream/dream_lyrics/angel_inside.html

Mvh Rasmus

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 20-12-02 07:36

Sangen er muligvis "Don't stop the Love" med "98 Degrees"

I bridgen synges der

Don't stop the love baby,
you're driving me crazy
You know I can't go on,
this feeling is oh so strong.

mvh, Ke'Fir, m.a.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-12-02 10:34

> Alt hvad jeg kan fra den er "You know.... this feeling, is.....

> Mere kan jeg ikke. Det er en mand der synger. Jeg kan også melodien, men
> det er lidt svært at skrive den her.... Det lyder bare som violiner i
> starten, men er det vist ikke.....

Kunne det være Maveriks???

Det er jo lidt svært når man ikke har en stilart at gå ud fra.

Det kunne også være Killing Fields med Slayer, men den tror jeg ikke de vil
spille på voice.

eller Jamiroquai.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-12-02 01:58

Det er vel ikke The Verve med "Bitter Sweet Symphony"? Der er ihvertfald
masser af violiner, både i starten og igennem hele sangen.
Første linie lyder således: "Cause it's a bitter sweet symphony that's
life..."

Kommentar
Fra : Merrald

Dato : 23-12-02 20:33

Nej, jeg tror ikke det er Mavericks. Det er ikke den type.

The Verve kender jeg.

Jamiroquais stemme kender jeg, og det er ikke den.

Derimod Killing Fields kender jeg ikke. Hvad type musik er dét da?

Genren er lidt hen dance/pop..... mest pop.....

Kommentar
Fra : Merrald

Dato : 07-07-03 02:59

Har fundet ud af hvad for en sang det. Det var Armand Van Helden med You don't even know me. Men hvordan nedlægger man så dét hér spørgsmål? Mvh Merrald

Accepteret svar
Fra : mizz86

Modtaget 68 point
Dato : 30-07-03 10:37

Du trykker bare på "accepter som svar"
Knuz Lena

Godkendelse af svar
Fra : Merrald