/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
MSN hjælp 300 point
Fra : babee
Vist : 441 gange
310 point
Dato : 18-07-06 07:58

hejsa
jeg har installeret den nye msn live og jeg kan ikke få den til at virke. så derfor vil jeg gerne have den anden version igen nogen der ved hvor jeg kan få den henne??
på forhånd tak

godt svar belønnes med 300 point

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 320 point
Dato : 18-07-06 08:35
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-07-06 08:37

ps.. hvorfor kan du ikke få messenger live til at virke ??? Den er rimelig brugervenlig og includerer lidt sikkerhedsopdateringer ?????

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 18-07-06 08:42

Jeg synes nu at Mesenger 7.5 er at foretrække :

http://www.downloadcentral.dk/file.php?fileid=540

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-07-06 08:45

babee hvilken version kørte du da med før ???

Kommentar
Fra : babee

Dato : 18-07-06 08:54

jeg kan ikke huske hvad den hed men live siger hele tiden at der var fejl i forbindelsen jeg kan godt skrive til folk men de er ikke vist som online. ved jeg fordi min mand også har msn . det er vildt træls

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-07-06 08:58

haha det problem havde jeg også har lige fundet ud af det - under funktioner - indstillinger - skal der lige fjernes en flue ved vis min status som optaget osv

Godkendelse af svar
Fra : babee

Dato : 18-07-06 09:01

Tak for svaret miritdk.du reddet lige min dag jeg brugte 7,5 kan jeg se men den kunne jeg også hente på den side du henviste til

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-07-06 09:08

jeps nemlig - hav en god dag