/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Philips 32PF9966
Fra : lilleli
Vist : 528 gange
200 point
Dato : 17-07-06 23:46

Har igennem længere tid læst og søgt efter et LCD TV - og har fundet frem til at Philips er det mærke vi skal gå efter - Men ak der er meget at vælge imellem og jo mere jeg læser des mere forvirret bliver jeg. Men har fundet to modeller 32PF9830 og 32PF9966 som begge har godopløsning ambilight og andre finesser -

Er der nogen der kan hjælpe med input om de to og nogen der selv har dem og kan give deres besyv med???
PFT
Lilleli

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 18-07-06 15:29

Jeg ville lige klappe hesten til omkring årsskiftet, fordi tv- og edb-udstyr altid bliver markant billigere på dette tidspunkt.

Mit gode gamle philips er lige stået af, og jeg har besluttet at vente.

Når du skal købe så tjek lige http://klausgarde.com/p122.asp

Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 16-08-06 13:37

Har du ledet lidt videre og undersøgt en masse - og philips er lige kommet med et helt nyt tv 37PF9731 der har det hele - har haft et philips hjemme på prøve med ambilight og det er helt suverent - men dette har derudover digital tuner og høj opløsning
er der nogen der har erfaring og forstand - er jeg meget interesseret
pft
lilleli

Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 16-08-06 13:37

Har nu ledt lidt videre og undersøgt en masse - og philips er lige kommet med et helt nyt tv 37PF9731 der har det hele - har haft et philips hjemme på prøve med ambilight og det er helt suverent - men dette har derudover digital tuner og høj opløsning
er der nogen der har erfaring og forstand - er jeg meget interesseret
pft
lilleli