/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Checke hardware for update?
Fra : croaks
Vist : 1081 gange
300 point
Dato : 16-07-06 16:31

Hej

Findes der et program som kan checke alle hardware på PC om der skulle være en opdate til det.

Jeg håber nogen kan hjælpe Tak.

-croaks

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 16-07-06 16:55

Enkelte opdateringer af hardware kommer via Windows Update. Der ud over mener jeg kun du har muligheden at tjekke for updates ved at kigge på de forskellige producenters hjemmesider.

Men jeg er ikke ekspert, så vi venter lige på en af dem ...

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 16-07-06 16:57

[Det var et gratis svar!]

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-07-06 17:31

Hardware på PCen og tilsluttet PCen bør kun opdateres hvis der er problemer, er der det, kandu se efter opdateringer på producetens hjemmeside, den kan du i mange tilfælde komme ind på fra Hjælp menuen i programmet

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 16-07-06 17:32

Ok, så havde jeg ret.

Så er der SiSoft Sandra Lite.
Det er et diagnosticeringsprogram, der tester og analysere hele computeren. Hvis der er svagheder, får du at vide hvor de er - og forslag til hvordan du løser de pågældende problemer.
Programmet kan også fortælle hvordan du forbedre computerens ydeevne.

http://www.sisoftware.net/index.html?dir=dload&location=sware_dl_all&langx=en&a

Ikke det du søgte, men så nok det tætteste du komme på det.

Accepteret svar
Fra : andersburn

Modtaget 300 point
Dato : 16-07-06 19:02

prøv http://www.driver-guide.com/

her downloader du et program der finder alle nye drivere til din computer, det virker meget godt, du kan også sætte den til at finde opdate til software, men det bliver rodet

Kommentar
Fra : andersburn

Dato : 16-07-06 19:03

undskyld der var sådan:
http://www.driverguide.com/

her er et link til det du skal bruge:
http://www.driverguidetoolkit.com/

Kommentar
Fra : dk

Dato : 16-07-06 19:44
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-07-06 13:37

dk det link prøvede jeg, bare for at prøve, den viste at jeg havde 11 good driver og 12 bad driver, jeg har ikke tænkt mig at gøre noget ved det, maskineriet fungerer udmærket