/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Memory N 6280 -N 6230i
Fra : binepigen
Vist : 489 gange
300 point
Dato : 16-07-06 11:15

Jeg roder lidt rundt i det her med hukommelses kort så nu spørger jeg de kloge hoveder herinde , jeg har købt et 1 GB kort til min nye N 6280 og vil høre om jeg kan bruge det der var med på 64 mb til min datters N 6230i , det er selvfølgelig ikke ret stort , men bedre end de 32 hun har i nu ????

Kommentar
Fra : ValentinPro

Dato : 16-07-06 11:19

Hvis kortet ellers er samme størrelse tror jeg ikke det er noget problem

Accepteret svar
Fra : punkler

Modtaget 300 point
Dato : 16-07-06 18:34

hejsa!!!

Det vil ikke kunne lade sig gøre, da din datters telefon skal bruge mmc-kort og din 6280 bruger mini sd-kort.

Måske kan du få en adapter - men tror heller ikke dette kan lade sig gøre, da mmc-kort er meget tyndere end mini-sd... ...desværre...

Håber det hjalp
mvh.
Thomas

Godkendelse af svar
Fra : binepigen

Dato : 16-07-06 20:04

Tak for svaret punkler.