/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Gruppen Steelheart Til stimo1
Fra : IPM
Vist : 445 gange
200 point
Dato : 15-07-06 20:50

Hej
Du skal også have point
Så er er de

IPM

Accepteret svar
Fra : stimo1

Modtaget 210 point
Dato : 15-07-06 21:05

Du skal ikke bruge 400 point på det her.

På en måde skulle jeg rigtig nok have haft dem (da linket til den hjemmeside som sagt vár i mit svar), men det er hvad der kan ske. Du så det ikke, hvilket er hændeligt.
(Skulle jeg have point, burde det sådan set være af boibbo ...)

Nej, jeg er ikke pointrytter (sidder kun her i dag fordi jeg har en fridag). Så sk*de være med det.

-----

Derimod vil jeg blive glad for at få de 600 point jeg har til gode i to spørgsmål, hvor jeg har leveret det PRÆCISE svar. Men det er jo desværre ingen garanti.

Godkendelse af svar
Fra : IPM

Dato : 15-07-06 21:11

Tak for svaret stimo1.

Hej Du kom jo også med deres lin til hjemmesiden
Jeg har så mange point at jeg kan fodre det meste af Kanduerne.

IPM

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 15-07-06 21:53

Nå, jamen okay. Så siger jeg i hvert fald mange tak!