/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Gruppen Steelheart
Fra : IPM
Vist : 459 gange
200 point
Dato : 15-07-06 20:21

Gruppen Steelheart

Er der nogle der ved hvad der er blevet af medlemmerne i Steelheart bla. sangeren
Michael Matijevic og trommeslageren.

Samtidig vil jeg godt opfordre dem som ikke kender gruppen at hører nogle af deres numre.

Steelheart - Everybody Loves Eileen

Steelheart - I'll Never Let You Go Angel Eyes

Steelheart - She's Gone

Bedre kan det ikke gøres

IPM

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 15-07-06 20:28
Accepteret svar
Fra : boibbo

Modtaget 210 point
Dato : 15-07-06 20:35

Hey, ¨

Matijevic arbejder på et nyt album. Så de er her stadig. Du kan læse om det hele inde på deres hjemmeside:
http://www.steelheart.com
Hvor der står nyheder helt ind til d. 6 juni 2006 og om deres kommende album osv.

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 15-07-06 20:39

Hej stimo1
Dette link kendte jeg godt, det giver kun oplysninger til 1996.Og jeg mener at have hørt at de stadig spiller, men kan ikke finde navne på de grupper de spiller i nu.

IPM

Godkendelse af svar
Fra : IPM

Dato : 15-07-06 20:46

Tak for svaret boibbo.
Lige det jeg skulle bruge

Så kan vi godt skrue op for lyden når det nye album kommer

IPM

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 15-07-06 20:47

Okay. Det var - som det fremgår - heller ikke viden jeg havde, men bare noget jeg fandt ved at søge. Derfor var det naturligvis også *ment som et gratis indlæg!*

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 15-07-06 20:49

Bortset fra det, så var der altså nederst på den side jeg linkede til, et link til deres hjemmeside!!! Jeg overvejede at gøre opmærksom på det, men regnede med at du ville se den ordentlig igennem.

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 16-07-06 09:57

Det var så lidt