/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Regal Raptor
Fra : Avant85
Vist : 2373 gange
200 point
Dato : 15-07-06 20:06

Er der nogen, som har erfaring med nedenfor anførte lignende "maskiner", og som vil give et par råd omkring "dem" Hvor er de produceret ? Er det til at få reservedele ? Er de billige i drift både med hensyn til brændstof og reparation
Jeg har en datter, som måske skal til at køre knallert. Jeg troede, at hun ville køre scooter, men nej hun er helt forelsket i udseendet af den lille 50cc Raptor.
Bilka har en, som ligner meget, men den koster lige ved 11000,- + vistnok levering.
Så jeg vil bare lige høre et par gode råd, inden vi roder os ud i for meget.

8. HELT NY REGAL RAPTOR 250cc kr. 17.999,-
REGAL RAPTOR - 250cc incl. Afgift kr. 17.999,- + levering

9. REGAL RAPTOR - 50cc Inkl. Afgift Kr. 7.999
HELT NY REGAL RAPTOR KNALLERT - 50cc Inkl. Afgift Kr. 7.999

10. HELT NY REGAL RAPTOR 150cc Kr. 9.998-
REGAL RAPTOR - 150cc Inkl. Afgift Kr. 9.998- + levering.

Venligst Avant85

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-07-06 20:18

Hvis hun ikke har motorcykelkørekort kan der jo kun blive tale om 50cc maskiner.
Og jeg vil bestemt så ikke anbefale kinesiske modeller.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 15-07-06 22:44

de er kineske maskiner. De har en dårlig ry i Danmark. Jeg har båd Virago Japansk, og Geely Kinesisk,Geely har bl.a omd. tæller, benzin måler, lys som viser gear stilling.side stand center
stand. ingen af delen er på Virago!! virago har 535 cc, kapacitiet og kosted Kr. 80.000,00 geely har 150 cc og koster Kr. 10.000. Du kan selv vægler!!!

Annuller spørgsmålet
Fra : Avant85

Dato : 17-07-06 19:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål