/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvor bliv indeksen af
Fra : Surf
Vist : 482 gange
50 point
Dato : 15-07-06 18:05

i ved indeks i hjælp og support

Når jeg klikker på indeks så kommer der kun et stort firkant med et mindrer firkant i venster hjørnet med et rødt kryds i

kan det være fordi jeg mangler noget som jeg ikke har fået downloadet endnu

Har lige fornyligt formater min hd og installeret windows på ny

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 15-07-06 18:15

Så har du oprettet det spørgsmål to steder: http://www.itsvar.dk/doctor/thread.aspx?id=150573 Men selvfølgelig, det øger da muligheden for flere svar ...

Her er en mulighed mere: http://www.eksperten.dk/

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 15-07-06 18:20

ARRRRG Så kom dog med et svar for hel..... da

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-07-06 18:57

tjah- hvis du lige har kørt en fuld restore - så ville jeg nok bare køre den om igen - der kan jo ikke være meget at tabe

ps er det knappen i værktøjslinien eller ???

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 15-07-06 19:42

det er det her jeg mener

http://boker.dk/hei.JPG

Så er der nogen her der kan hjælpe mig her

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 15-07-06 20:05

Hmm.., kunne se ud som om der (måske) er gået lidt kuk i systemfilerne i din Windows.

Har du prøvet at køre sfc /scannow?

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 15-07-06 20:18

Jeg hár forstået at din Windows er meget ny. Derfor er det da heller ikke sikkert at dette er løsningen. På den anden side, så står der jo ikke skrevet noget sted hvor gl. den skal være, før man kan få problemer. Problemer opstår når uheldet er ude ...

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 15-07-06 22:12

lol stimo

Han er bare utålmodig, har du instalerret java script rød kryds plejer vist at være det eller billede, der er ikke java i xp som standard

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-07-06 22:12

Drivere til motherbord skal også indstalleres.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 15-07-06 23:02

e c ---> og din hjerne skal hvis også installeret og opgraderet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-07-06 00:06

surf - hvis du virkelig vil have hjælp så lad være med at være uforskammet overfor dem der forsøger

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-07-06 13:24

Tja det skal den nok..................man glemmer hurtigt, at se efter hvem der stiller spørgsmål.
[V] >>>[ ]

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-07-06 13:35

Surf klik lige på mit navn.
Og så venligst blackliste mig.
Så er jeg fri for at forstyrre dig mere................Tak.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-07-06 13:40

Citat
Beskrivelse

--------------------------------------------------------------------------------
#Davir på Quakenet
-----------------------------------------------
jeg er en mand på 43 år der lever livet godt
og er en god ung mand

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 16-07-06 15:45

Hvad er der sjovt i det. og jeg er 47 år nu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-07-06 16:30

hvaaaa´ surf - muggen ???? Det er garanteret din mor der siger du er en god ung mand .. men derfor kan du godt opføre dig ordenligt overfor folk der bruger tid på at hjælpe dig.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-07-06 08:19

løsningen er nem, men du får den ikke af mig,
vær rar at blackliste mig,

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-07-06 08:23

Ældste ulukkede spørgsmål 18-01-02
Godt gået.