/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hvilke højtalere
Fra : casper0606
Vist : 374 gange
100 point
Dato : 15-07-06 15:35

Jeg skal invistere i et par højtalere til ca. 4000 kr, det må gerne være et par gulvhøjtalere men ikke for store, min musiksmag er meget alsidig.

Højtaleren skal sidde sammen med en pioneer VSX-D511 forstærker vistnok en ganske udemærket forstærker.

Er der nogle der har nogle forslag til hvad man dog skal vælge, og evt hvor man kan søge råd og vejledning...

er det en god ide at købe dem på nettet..

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 15-07-06 15:59

[Er det 4000 for dem begge, eller stykket?]

Jeg vil foreslå at du får råd og vejledning i en forretning. Det er der eksperticen er. Desuden er det eneste rigtige jo at lytte til dem først ...!

Jeg handler selv kun to steder: "Hi-FI Klubben" og "Tape Connection". Her får du (modsat Fona, Merlin etc.) en meget seriøs og professionel betjening.
Købte så sent som sidste år et par Dali højtalere et af stederne (men dem får du nu ikke til 4000 par).

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 15-07-06 16:00

(Det var et gratis råd)

Accepteret svar
Fra : stimo1

Modtaget 110 point
Dato : 15-07-06 16:27
Godkendelse af svar
Fra : casper0606

Dato : 16-07-06 09:13

Tak for svaret stimo1. du vil bare ha det vaffeljern...

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 16-07-06 13:41

Hej casper0606.

Mange tak for pointene. Jeg syntes nu egentlig ikke jeg har fortjent dem. Så gode var mine råd nu ikke. Også derfor jeg skrev 'gratis' ved dem begge ...
Men ok, er da glad for pointene :) Så siger endnu en gang tak.

PS.
LOL. Nej jeg er nu ikke ude efter det vaffeljern. Havde da godt set at det var noget man kunne vinde, men har først nu kigget på hvad det handler om.

Virker jeg lidt for ivrig efter at trække point i land(?). I så fald skal jeg sq til at være lidt mere opmærksom på min adfærd. For jeg er nu ikke det mindste interesseret i pointkapløbet. Vil bare hente lidt point ind (har ikke for mange), så der er nogle ledige til når jeg får brug for at stille spørgsmål.