/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
download fra rusisk hjemmesid
Fra : casper0606
Vist : 543 gange
100 point
Dato : 15-07-06 15:30

Jeg har hørt at man kan købe meget billige mp3 filer fra et rusisk site, jeg har forsøgt at finde det på google men forgæves, er der en der har adressen.

Accepteret svar
Fra : stimo1

Modtaget 110 point
Dato : 15-07-06 15:34
Kommentar
Fra : xou

Dato : 15-07-06 15:42
Kommentar
Fra : casper0606

Dato : 15-07-06 17:31

det måtte forresten også gerne være et sted hvor de har dansk musik.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 15-07-06 17:44

Hmm ..., du har fået 'den side' du bad om!

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 15-07-06 17:52

Du finder ikke andre sider med musik til de priser. Hvis de ikke har hvad du søger (ref. dansk musik), må du benytte en af de hjemlige sider. Det er eneste (lovlige) mulighed.

http://box.dk/Magellan/pages/main.jsp?storeId=10801
http://downloads.cdskiven.dk/Magellan/pages/main.jsp?storeId=11901
http://musik.foetex.dk/cgi-bin/WebObjects/Foetex.woa/wa/MyHomePage

o.s.v.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-06 21:57

Citat
Kategori : Lovmæssigt - Domme / Retsager
For en uge siden beskrev vi, at AntiPiratGruppen (APG) inden for kort tid ville forsøge at få nedlagt fogedforbud imod teleselskaber, der ikke frivilligt ville lukke for adgangen til AllofMP3.

Torsdag fremsatte APG så begæring om fogedforbud i første omgang imod internetudbyderen Tele2, og Jakob Plesner Mathiasen, advokat for IFPI Danmark, udtaler, at turen også kommer til de andre internetudbydere, og at IFPI vil gå rettens vej for at få udbyderne til at lukke for adgangen til AllofMP3.

APGs indsats går i denne omgang ikke efter brugerne af tjenesterne, og om en bruger kan gøres erstatsningspligtig for køb af musik fra AllofMP3 afhænger af, om købet var i god eller ond tro. Med Kulturministeriets udmeldelser sidste år kan det ifølge APG ikke udelukkes, at nogle brugere har handlet i god tro, men Jakob Plesner Mathiasen advarer om at handle der fremover:

Men oven på APG's fogedforbudsbegæring mod Tele2 kan ingen længere være i tvivl om, at AllofMP3 er et ulovligt website. Så det ville være ekstremt uklogt at skynde sig at downloade en masse musik fra det russiske website.

http://www.pladebranchen.nu/?id=328

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-06 22:01
Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 15-07-06 22:12

Ja, ja, ikke noget nyt i det.

Som det fremgår af medierne, er uenigheden også til at få øje på ...

--

Det er i øvrigt ikke mit problem. Der blev stillet et konkret spørgsmål, som jeg har svaret på (og derfor håber jeg også du lukker spørgsmålet, casper0606).

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-07-06 22:21

stimo1's kommentar er ikke blot den første... , men også det korrekte svar på dette spørgsmål

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : casper0606

Dato : 16-07-06 09:11

Tak for svaret stimo1. jeg kiggede lidt efter dansk musik derinde umiddelbart var det eneste jeg kunne finde TV2, men det er da knageme billigt, næsten ligeså billigt som e-donkey og hvad de ellers hedder.

Ps. det er jo ikke alle der sidder og kigger på kandu 24/7, så i må være lidt overbærende hvis i synes at der går lidt tid, som fx 18 timer.

Casper

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 16-07-06 13:47

Tak for pointene.

(Ref. dit Ps: Jo, nu forstår jeg den med vaffeljernet. Sorry!)