/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
3. afsnit af Emma
Fra : momomo
Vist : 404 gange
100 point
Dato : 14-07-06 22:35

havde programmeret videoen forkert og ville gerne købe en kopi hvis nogen har det?
hilsen momomo

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 15-07-06 13:56

Ellers kan du købe den på nedenstående side/link.

Jeg ved godt der er flere mini-serier med denne titel. Men jeg kan se at den der lige har kørt er fra 1983. Det er denne, så det må være den rigtige.

Det er rigtig nok ikke en gratis løsning. Så det kommer selvfølgelig an på hvor meget det betyder for dig at få sidste del med. Men du får alle tre afsnit (se her under!), så du kan gense filmen når det passer dig ...

DVD - Alle tre afsnit (4 timer 50 min.) 99.50 kr.
http://www.videonetto.dk/?50O48O49O483TO49O48363132X321

VHS
http://www.videonetto.dk/?52X31X3531X3832353
Her er jeg lidt forvirret. der står 150 kr. og det burde jo - når der er tale om VHS -væree for hele serien (altså 3 bånd, som der også står øverts på siden). Men når man ser på spilletiden (1 time 41 min.) kan den selvsagt kun dække over 1 afsnit. Så måske ér der her kun tale om 3 del (men det er jo også den du søger ...).

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 15-07-06 13:59

Ang. den VHS (hvis det er den der er aktuel): Du kan jo evt. sende en mail og spørge ... (der er et link på siden øverst til højre).