/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Rammer i Clipart
Fra : KrisH
Vist : 12382 gange
50 point
Dato : 14-07-06 21:42

Hej!

Jeg er ved at lave noget til noget underholdning til min fars 60 års fødselsdag og vil høre om der er nogen som kan hjælpe mig. Jeg vil gerne opsætte en ramme med nogle stregtegnede hjørner (små cirkler/blomster eller lignende)...giver det mening? - og så sætte teksten i midten. Jeg har forsøgt at søge lidt frem og tilbage, men har ikke fundet det helt rigtige - Vil du/I hjælpe mig!!!

Knus KrisH

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-07-06 21:57

til sange eller hvad ???

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-07-06 22:06

Kig her :

http://www.chatbreak.dk/clipart/

God fornøjelse

Venlig hilsen Dorthe

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-07-06 22:08

Hov, glemte at skrive at du selvfølgelig skal gå i menuen til venstre og så klikke på 'Rammer'

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 60 point
Dato : 14-07-06 22:13

Prøv her, har du brug for PRO arbejde, send en PM

http://office.microsoft.com/clipart/default.aspx?lc=da-dk

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 14-07-06 23:39

Søg under billeder med Google. Skriv frames clipart i søgefeltet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-07-06 23:43

eller skriv borders

Godkendelse af svar
Fra : KrisH

Dato : 18-07-06 18:01

Tak for svaret sofus.dk. Det blev her jeg fandt de bedste løsninger og derfor skal du have pointene - endnu engang tak for hjælpen!

Med venlig hilsen
KrisH