/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
kritik søges
Fra : weblife
Vist : 655 gange
10 point
Dato : 14-07-06 17:44

Hej

er der nogen der har tid til at kigge på denne side http://members.lycos.co.uk/webshop3/123 vil gerne have forslag til hvad man kunne gør bedre

hilsen Web

Accepteret svar
Fra : Shadowflip

Modtaget 20 point
Dato : 14-07-06 18:21

SYnes det er et godt site.. nemt at finde ud af/rundt på.. ikke for fancy.. der er lige det man skal bruge.. synes måske godt du kan skrive lidt til links'ene som du har.. hvorfor du har valgt lige dem.. om der er noget specielt på de forskellige du har valgt :)

Hilsen Shadow

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 14-07-06 18:32

Hi Shadow,

altså du mener et slags info til hver link f.eks.:
http://www.link-link.dk - bla bla bla osv ................. ik, eller?

er der andet du måske savner eller savner at blive lavet om?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-07-06 20:32

Hej weblife.

Jeg er sådan en frygtelig lav person der aldrig kan lade være med at kigge efter stave og formuleringsfejl, endda selvom jeg afgjort ikke er uden fejl selv - det er bare sådan en mærkelig ting jeg har

Din side er utrolig flot, enkel og fin! Den fremkommer med sit/dit budskab uden at distrahere med alt muligt andet, den er seriøs og flot!

To små minusser fandt jeg (minusser i mine øjne behøver ikke at være minusser i dine eller andres øjne ) :

1 - Da jeg klikkede ind på siden fik jeg en popup, sådan nogle kan jeg ikke lide
2 - Der er en enkel stavefejl under 'tekst'...

Citat
I mine billeder fremhæver jeg noget af det jeg ser og lader andet stå - med ønske om, at det vil appelere til

andres fantasi og billedverden"

- hvori ordet 'appelere' skal rettes til 'appellere'

Min kompliment for at du kan 'holde stilen' på din side.

Venlig hilsen og lykke og held derudad.

Dorthe.

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 14-07-06 20:45

hey Dorthe

det er hermed rettet tak for at du gjorde mig opmærksom på dette

fortsat god aften

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-07-06 20:52

Banners og Lycos med google reklamer til højre skal væk.
Det hører ikke hjemme på en side om seriøs kunst.

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 14-07-06 20:55

Hej Teil

jeg ved det, den ligger bare til test der

man tak for dit kommentar

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-07-06 21:18

Det er ikke nødvendigt/hensigtsmæssigt at der er et link til 'Forside' på....forsiden
- eller til 'CV' på CV siden
- eller til 'Galleri' på 'Galleri siden
....osv.

Det roder altså

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 14-07-06 21:19

måske er der nogen der kan fortælle mig hvad sådan en side er værd på et rigtig domæne
eller hvad den ville koste hvis I skulle lave den

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 14-07-06 23:21

Hej vil.du

først vise jeg ikke helt hvad du mente man efter jeg havde læst det igen gik det op for mig
....tror jeg er ved at væretræt

takker også dig for din kommentar

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 15-07-06 00:47

hej igen

er det her ikke lidt bedre når det ikke er alle de der reklamer

http://michaelhamson.1go.dk/

Kommentar
Fra : weblife

Dato : 15-07-06 00:54

nogen der kan fortælle mig hvad det er der sker der når man sender en mail derfra http://michaelhamson.1go.dk/index.php?p=p_20

så står der

Error 405 Method Not Allowed
The requested method POST is not allowed for URL /sendformmail.php3

Powered by Zeus Technology

på forhånd tak

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-07-06 07:58

Det blev en flot side når reklamerne forsvandt.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-07-06 09:17

Prøv at bytte "POST" ud med "GET" i din formular.

Kan prsonligt best lide sider uden reklamer eller ting og sager fra anden webside.
Kandus reklame er et eksembel på det !
Din side virker dejlig overskuelig simpel.
Farvevalg, fraholder jeg mig at diskutere med en kunstner, ligeledes i det hele taget kunst.

her er en weekend gave .
Pas på den er i farver

http://www.artrenewal.org/

Godkendelse af svar
Fra : weblife

Dato : 14-10-06 21:47

Tak for svaret Shadowflip.