/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
DV Kamera - JVC GR-DVL-367
Fra : airbus330
Vist : 620 gange
100 point
Dato : 19-12-02 14:56

Er der nogen der har erfaringer (ris/ros) med denne model, da jeg er på udkig efter et dv kamera i dennes prisklasse, og er faldet lidt for 367 modellen.
Har tænkt mig at bestille den hos shopman.dk - 6762dkr

Mvh
Airbuzzer

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 110 point
Dato : 19-12-02 14:58

godt og stabilt kamera, fejler intet. SÅ KØB DET

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 19-12-02 15:32

har ingen erfaring med det videokamera men JVC styrer!
Fed detalje med "Night scope"

Spar nogle knaster

bestil den online til Euro 803,95 inkl tysk moms og forsendelse ! cirka Kr 5950,-
Hvis de er til at tale med kan du få dem til at betegne pakken som "gave" så slipper du for dansk moms.
Men selv med refunderet tysk moms plus dansk mom cirka kr 6350,-

http://www.idealo.de/relocate/relocate.pl?shop=promarkt&url=http%3A%2F%2Fwww.pmpp.net%2Ft.asp%3Fid%3D1029%26p%3Dcatalog%2Fp_detail.asp%3Fsid%3D%257BD7618200%252DF9CD%252D444E%252D99AC%252D22A3234890F4%257D&type=offer&productid=22470&type=offer

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-12-02 17:24

In article <mdkM9.6770$Hl6.748406@news010.worldonline.dk>, airbus330 wrote:
> Er der nogen der har erfaringer (ris/ros) med denne model, da jeg er på
> udkig efter et dv kamera i dennes prisklasse, og er faldet lidt for 367
> modellen.
> Har tænkt mig at bestille den hos shopman.dk - 6762dkr

JVC er kendt for at have problemer med bl.a. tape flutter når
det anvendes i blæsevejr. Kun meget få faldskærmsudspringere
bruger andet end Sony. Men i den sport får de også en hård behandling.

Man banker hjelmen/kameraet ind i dørkarmen, der bliver sparket
til det m.m. De kører ret godt. Jeg mener PC-6 er i ca. samme prisleje,
og det kan DV-in enables for 80 kr i smådele.

--
To get blacklisted please mail to listme@listme.dsbl.org
Writing to the above address will blacklist your mailserver.
Hvis du skriver til ovenstående e-mail bliver din mailserver blacklistet.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-12-02 18:49

Ellers har jeg mit Panasonic DV-NV1 til salg, kun lidt brugt... ca, øh 3-4
år gammelt..
Pris.. tjaa kom med et bud..

"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote in message
news:slrnb03slb.o2n.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...
> In article <mdkM9.6770$Hl6.748406@news010.worldonline.dk>, airbus330
wrote:
> > Er der nogen der har erfaringer (ris/ros) med denne model, da jeg er på
> > udkig efter et dv kamera i dennes prisklasse, og er faldet lidt for 367
> > modellen.
> > Har tænkt mig at bestille den hos shopman.dk - 6762dkr
>
> JVC er kendt for at have problemer med bl.a. tape flutter når
> det anvendes i blæsevejr. Kun meget få faldskærmsudspringere
> bruger andet end Sony. Men i den sport får de også en hård behandling.
>
> Man banker hjelmen/kameraet ind i dørkarmen, der bliver sparket
> til det m.m. De kører ret godt. Jeg mener PC-6 er i ca. samme prisleje,
> og det kan DV-in enables for 80 kr i smådele.
>
> --
> To get blacklisted please mail to listme@listme.dsbl.org
> Writing to the above address will blacklist your mailserver.
> Hvis du skriver til ovenstående e-mail bliver din mailserver blacklistet.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-12-02 00:01

Jeg kiggede for et par år siden på DV kameraer, og de JVC'ere jeg prøvede
havde alle det problem, at man tydeligt kunne høre båndmotoren i mikrofonen.
Vær opmærksom på, om "din" model også har denne meget generende egenskab,
som også på den tid var et problem på andre maskiner.

Jeg købte et Panasonic, hvor motorlyden var helt fraværende. Ikke fordi
motoren larmede mindre end de andre, men Panasonic ingeniørerne har gjort
et-eller-andet der virker. Måske noget digital lydfiltrering?

M.v.h.
Poul Bundgaard

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-12-02 01:03

> Jeg mener PC-6 er i ca. samme prisleje,
> og det kan DV-in enables for 80 kr i smådele.

Hej Povl.
Jeg har selv adgang til et PC-2, som vi gerne vil have enablet.
Hvordan kan en enabler stykkes sammen til godt 80 kr? Kender du et
link til en hjemmeside, der evt. beskriver processen selv at lave et
kit?

Mange hilsner Jakob