/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Kreta - grekenland
Fra : peter1215
Vist : 1299 gange
500 point
Dato : 14-07-06 00:02

Hej
Hvad er priserne på Feks en alm midag en øl
Hvad koster 1 øl en pakke cigaretter æg brød hos en købmand ????
kan ikke finde nogen priser på nettet
HJÆLP
Peter

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 14-07-06 00:26

hej Peter.

...er lige hjemkommet fra Kreta, fra Plakias som er en lille by på sydkreta.
...priserne for en middag ligger ca på mellem 4-9 euro, og der kan være vin med i prisen.
Kommer an på hvor du spiser, kan også få mindre retter fra 2 euro.
En øl på restaurant koster mellem 1½ og 2½ euro og i butikkerne 1.20 ca for en stor dåse..
Det er billigere end herhjemme.
vh mej4

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 14-07-06 01:08

Et godt tip: gå ind på de forskellige rejseselskabers sider - her kan du finde næsten alt. Her er et lille udpluk fra My Travel:

Priser
Her er en række cirkapriser på dagligvarer (Platanias 2005)
En liter ekstra jomfruolivenolie: 5 €.
En flaske kold kretensisk hvidvin: 3-4 €
En lille krukke honning: 2 €
100 g Nescafé: 2,30 €
Et friskbagt brød: 0,70 €

God tur - Kreta er (også) min favorit

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-07-06 09:47

Vi ses på Kreta en dag.
De bedste restauranter er der hvor grækerne selv sidder.
Der hvor de står udenfor og plager livet af folk..............er som regel ikke særlig godt.