/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Super stjerne
Fra : nitas
Vist : 865 gange
200 point
Dato : 13-07-06 15:54

Jeg skal bruge en flot stjerne til en hjemmeside og har surfet lidt rundt for at finde en.
På jettedesign.dk på dukke-siderne - specielt "Le Middleton" - er der nogle rigtig flotte.
Er der nogen der ved hvordan man laver sådan nogen ?

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 13-07-06 16:15

Tænker du på de "lysskær" der er i logoet øverst i logoet?
I såfald, kan du bruge PhotoShop eller lign. til at lave sådan en effekt.

//Kettedk

Kommentar
Fra : kettedk

Dato : 13-07-06 16:16

Ups.. Jeg stenede lige lidt der:

Citat
der er i logoet øverst i logoet?

Der skulle stå: "Der i logoet øverst"

//Kettedk

Accepteret svar
Fra : Maddog_dk

Modtaget 210 point
Dato : 13-07-06 16:31

Hvis du kender til Photo Shop er der her en vejledning i at fremstille dine "stjerner" eller lysskær om du vil

/Maddog

Kommentar
Fra : nitas

Dato : 13-07-06 16:33

Jeg har forsøgt i Photoshop, men det vil ikke lykkes for mig. Har du en lille 'bruger-vejledning' ?

Kommentar
Fra : Maddog_dk

Dato : 13-07-06 16:34
Kommentar
Fra : Maddog_dk

Dato : 13-07-06 16:34

Kommentar
Fra : nitas

Dato : 13-07-06 16:41

Jeg har den danske version og kan ikke finde 'gradient tool'

Kommentar
Fra : nitas

Dato : 13-07-06 16:46

Har fundet den

Godkendelse af svar
Fra : nitas

Dato : 13-07-06 17:06

Tak for svaret Maddog. Det er lige det jeg skal bruge.
. . . og det har jeg bare brugt dage på at finde ud af - SUK jeg skulle bare have spurgt noget før