/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Flytning af træpavillon
Fra : fausi
Vist : 655 gange
40 point
Dato : 13-07-06 10:19

Jeg har set på en pavillon, der står på sokler og opført af træ, med eternit tag. Den skal skilles ad i moduler for at flytte den.
Er der nogen der har prøvet det her før, der give mig en ide´om meget det koster, hvis man vil have et firma eller fagfolk til det? Den er på ca. 115kvm. og er 4 kantet

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 01-08-06 17:34

Ring og spørg dem!