/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
tilløl cjaab
Fra : natmaden
Vist : 1495 gange
248 point
Dato : 13-07-06 00:57

Hejsa cjaab

med dine første 107 dage på kandu.
Ja jeg fik jo aldrig sagt velkommen , der for 107 dage siden.

Så derfor,,, nemlig med de 107

Hilsen Natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-07-06 00:58

ØH ikke til øl men til lykke

Accepteret svar
Fra : cjaab

Modtaget 258 point
Dato : 13-07-06 01:00

Det ar jo ikke meningen...! Ville jo bare mobbe lidt...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-07-06 01:02

ja-ja og der virkede ikke

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 13-07-06 01:04

Hmm...

Du kan da umuligt give alle nye på kandu poænger...? Og da slet ikke når jeg lige var i mobbe-humør!

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 13-07-06 01:09

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-06 01:09

Natmaden er nu flink nok jeg fik også en hel dynge da jeg ville moppe ham

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 13-07-06 01:13

Hvorfor kan han da ikke bare virke en smulesemi-fornærmet??? Det er jo det sjoveste, især her ude på de små timer!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-06 01:16

Han fangede den cjaab sikke lynhurtig han var på tasterne

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 13-07-06 01:16

Han er nok ved at tømme et køleskab et sted

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 13-07-06 01:19

-O.V.N.- Ja, det var lidt noget skidt...

-S_ild- Joow, mon ikke?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-07-06 01:55

2 point per dag? gimme gimme!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-07-06 02:13

ihh tedd du regner godt

Ja gu' var jeg i køleskabet. Man kan jo ikk' leve af flæskesvær vel

Og mobning bider ikke lige på mig cjaab, naåe måske lige hvis ..

Næ nu er det vist din mailboks der , bliver mobbet

Øh og min

Gad vist om man skulle hæve poængerne med 2 i morgen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-07-06 02:16

o.v.n er nu rigtig flink, (fedte-fedte-smiley),
Får jeg snart den ½ økogris

Gerne halal

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-06 02:34

Det hjælper ikke at fedte jeg har ingen løsgående øko grise gå du bare en tur mere i køleskabet og husk at købe øko næste gang der skal fyldes op

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 13-07-06 02:43

Hvis hvad???

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-07-06 03:54

Men for søren da, tænk hvis de andre hører dit

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-07-06 07:53

morn natmaden - jeg hørte ikke dit .. men dat

Æuw - tror naboen griller sin morgenmad og har gjort det siden kl 6:30 - hmpfff

igen idag - plænen har skiftet fra grøn og frisk til gul og næstenheltvæk - s j u s k !!!

mellem to kopper kaffe

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-07-06 08:47

Morn Miritdk , ak ja , hvor du kan, jeg har en udtørret altankasse,
og genboen sender røgringe ud af vinduet, det sikkert fniseurt, OG JEG HAR IKKE FÅET NÅET
2 meter fra vinduet har jeg jo den der bus, der starter kl 5:30 og slutter kl 01:00
Ja og så er der alle de der søde mennesker der lige holder med motoren i gang, og dytter
såen ca mellem 02:00 til 07:00, dejligt at der er nogen der kan vække 50 mennesker,
for at én er med til det der´sens samkørsel.

Men jeg har da et billede af en græsplæne.
Dagens højdepunkt er ,at , jeg lader som om at støvsugerslangen er blevet væk,
Så er der en slange mere der er blevet væk

cjaab du må ikke moppe mig med overskriften på dette indlæg,,,

Det andet, det var vist for frækt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-07-06 10:46

støvsugeren her har ferie -
til gengæld kan jeg seriøst ikke finde min kost - uff - farlig ting for en heks - og hvem nupper sådan en ????
Men helt seriøst - jeg har skruppe og skaft - kosten er blot helt og aldeles væk - ikke om jeg fatter det og den er jo lidt nødvendig når man skal holde haven væk fra stue osv

Til gengæld fandt jeg vovsens kødben hvor kosten plejer at være - såååhh ????????

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 13-07-06 11:59

G'morn... Kom vidst til at sove liiiidt længe... Venter bare på at morgenkaffen, eller middagskaffen? - bliver serveret

Skal nok lade være med at mobbe, lige nu i hver fald... Er ikke så go' til det, inden jeg har fået min kaffe...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-07-06 12:08

Er det en af de der moppehunde
Det lige før at jeg glemmer at jeg har tandpine,,,

Advarsel.
Nummeret med 'hvem har set min slange'
dur ikke her.

Min kost er væk, jeg har kun skaftet tilbage .....

Så begynder naboerne bare at snakke ,
og så kommer du sikkert ikke med til næste vejfest

Sørens osse, jeg hader tandlæger,
man skal åbenbart ikke spise flæskesvær og gamle rejer samtidig,
og slet ikke på tvebakker

Tror jeg prøver en kur med 10 nelliker og en ½ flaske snaps.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-07-06 12:13

g´morn cjaab,
znapsen shjap, tor li jag tar en time på langz

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 13-07-06 12:15

Øvøvøvøvøvøvøv...jeg skal til tandlæge nu kl. 13:30 og jeg har IKKE lyst!!

Medlidenhed ønskes, det' en grim tur kan jeg godt betro Jer, en tand som har 'værket' og givet kæmpeproblemer i årevis skal endelig dø men ak, det samme skal dens nabo som åbenbart syntes det var kollegialt at 'sympativærke' - intet mere at gøre, alt prøvet så nu skal de begge dø her kl. 13:30
(hvis jeg ikke er online de nærmeste dage er det fordi..... )

*hikst* *snøft* og *piv* fra Dorthe

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 13-07-06 12:20

Jamen dog... Stakkel dog! Skal også selv afsted når min tandlæge kommer hjem fra ferie og ha' lavet en rodbehandling... Tandlæger=bødler

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-07-06 13:13

Se de lyse punkter.................det bliver nemmere at ryge pibe, med lukket mund.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 13-07-06 13:23

grrrrrr.....og spise spaghetti har jeg fået at vide

TAK cjaab - dét havde jeg brug for

......o0..(og så er det altså en smule rart - at når cjaab skal i gang med sig rodbehandling, så er jeg kommet videre....)

Naaah.....jeg skal nok være sød når det bliver din tur til at komme under hamme....nårh nej...hmmm i stolen

Uhhhh...sig nærmer tiden - mon bøddelen har slebet instrumenterne og står klar og venter ?

Han har sq sikkert osse rullet den røde løber ud - den der ligger fra indgangen og hen til stolen og så den han kan danse på bagefter - fra klinikken til banken ..

Jaaa man betaler sqda osse for det

Nå - jeg kører

Ses (måske) senere (I hope)....

piv fra mig

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-07-06 17:23

Penecillin og panodil, det var hvad jeg fik, (har prøvet det før )
3 'rokketænder' og en 4. med et hul i siden , så der kan komme en halv panodil ind i,,,næsten.

Dagens Guld.
Da jeg kom hjem, havde e.c været her, med en cd, som han tænkte at jeg blev glad for.
Jo e.c Jeg er rørt til tåre over din mega venlighed, og ulejlighed.
Uden at vi kender dybt meget til hinanden, så vil jeg kalde dig for en Ven med stort V!
Kandu har ikke en smiley, der dækker den glæde du gav mig !
SÅ *****x1000 af dem, de er selfølgelig af guld
TAK FOR DIN VENLIGHED E.C

cjaab, du må hellere skynde dig hvis du skal mobbe.
Ellers begynder jeg bare at fortælle om dengang jeg fik lavet en rodbehandling, og tandlægen ståd oven på mig i 5 timer , for at slutte med at tørre sveden af panden og sige nu giver jeg op!

Glæd dig til fortsættelsen

e.c du for god

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 13-07-06 18:28

-natmaden- Du kan bare fortælle videre...Er ikke så sart, når det gælder tandlæger. Har selv haft nogle slemme ture hos ham. Mon kaffe, smøger, cola og chips kan have noget med det at gøre?
Hvad var det for en cd du fik???

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-07-06 19:31

Jammen jeg skulle alligevel ud at cykle. (Jeg prøver at køre fra mine blodpropper)
Og så kunne jeg lige tage den nye SME server CD med.
Jeg er ikke god - slår bare to fluer med et smæk.
Jeg kører lange ture hver dag.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-07-06 08:42

G'morn i sovetryner
Ahh duften af varm kaffe, solen skinner, pennecillinen virker.
Og panodilerne tog de sidste tømmermænd

aj e.c , det er da noget af en cykeltur du tager dig,
Husker du at køre en anden vej hjem, (så du ikke støder ind i det propper du er kørt fra)
Stadig mange tak, jeg får dog nok ikke kikket på det før mandag.
S_ild runder jo et skapt hjørne søndag, og audiensen starter Lørdag.

cjaab SME er et Serverprogram, kunne fx. være det kandu blir lavet med

Nå så din tandlæge er din ven ,, hmm. er det en af disse-dersen Narkoselæger ???
Næ kaffe, smøger, cola og chips kan ikke ha noget at gøre med det ,
mine tandstumper har det da fint, det er kun når jeg børster tænder det gør ondt.
Så det er nok dens skyld,,, dumme tandbørste

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 14-07-06 10:43

G'morn... Gaaab! Uhh, nu varer det ikke længe før kaffen er færdig med at løbe igennem!! Den sorte velsinelse

Åhh... Troede lige det var en interessant cd

Vil ikke gå så langt som til at sige at tandlægen er min ven... Mere et irriterende indslag, som ikke lader sig afværge

Mon Vil.du er kommet helskindet igennem sit tandlægebesøg? Det lød til at være noget af en omgang...

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-07-06 11:17

Dav.

Jåwtak, jeg kom igennem det men hold da op, forventningens 'glæde' slog til

Jeg gik lige i brædderne og sov fra jeg kom hjem til i morges.

Det viste sig at den ene tand havde begavet mig med hele to rødder, jeg fatter minus af at det kom bag på bøddelen? Jeg mener...han havde altså spritnye røntgenbilleder at kigge på....
sådan en...

Men dte betød så osse at han 'kun' dræbte den ene af gerningstænderne? ALTSÅ...hvis han har taget fejl og det viser sig at den efterladte sata. stadig værker, så sender jeg begge kattene efter ham og så kan han lære det

Spøg til side, det var sådan ca. det værste jeg har prøvet ved en tanddims (jeg har født børn så det er jo ikke det værste jeg har prøvet i livet..herregud da ).

Men slemt slemt slemt og nu har jeg det bare dejligt...spiser stærk medicin med mælk på til morgenmad og skal have det til frokost og aftensmad osse - så det' bare skjønt

En overgang troede jeg sq at min kæbe fløj ud gennem lokalet, og da mine to hænder var ret inaktive (og ved at blive klemt i stykker af at holde hinanden i hånden), satte jeg dem op omkring kæben for at holde lidt igen...fatter ikke at tanddimsen syntes det var sjaw?

Det mærkeligste var nu at bedøvelsen fortsatte med at brede sig efter at det hele skulle være overstået? Jeg spurgte (adskillige gange) de forskellige forbipasserende (sad i deres bløde sofa og rekrererede) - om jeg var ved at dø...ville bedøvelsen måske nå mine åndedrætsorganer? Ville den nå min synkerefleks? Ville den...men nej, alle var sikre på at jeg ville overleve - men....ville jeg ikke have et glas koldt vand? Jåwtak - al medlindenhed ville blove modtaget med glæde! Jamen så fik jeg jo et glas koldt vand.....drak..eller forsøgte...hmm....det meste landede på min bluse og resten var ved at ramme næsen, jeg fik højst fire dråber ind den rette vej og så kunne jeg ikke synke det...
Der kom jo flere patienter ind og sad der hvor jeg var placeret, mærkeligt nok så kiggede de SMILENDE på mig? Jeg kunne forstå hvis det var medlidende men de smilede til mig. Hvorfor de gjorde det, det fandt jeg først ud af da jeg skulle ud på det lille hus - der kiggede jeg i spejlet og ak...en skjøn blanding af savl og blod flød i en lind strøm ned ad min hage - jamen altså...bvadr.

Men nu håber jeg så det er vel overstået og at tanddimsen har ret i at det var den onde sata. der var skyld i det hele....snart er jeg frisk igen, jeg ved i hvert fald, nu, at jeg vil overleve (tvivlede meget i går).

Men een ting er helt klart:

JEG HAAAADER TANDLÆGER

Bortset fra dét Fru Kammerherreinde....jaaaaaaaaaa e.c. er go'

Og ja e.c. man kan cykle fra propperne, det er jeg osse sikker på

Lettede og lidt rundtossede weekendknus til jer

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 14-07-06 11:35

Det lød da til at være ret så forfærdeligt!!!
Sender al min sympati og medlidenhed!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-06 11:51

cjaab -> Min opvask står stadig og venter

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 14-07-06 12:11

Molo ku bli en god tandlæge, skifter brutalt emne til at dreje sig om at få en til at ordne hans opvask m.m.
Jeg vil gerne klage over vildu´s tandlæge han må være sindsyg, lyder da ikke til at han har nogen omsorg for sine patienter, der var da flere ting der burde påtales. Og at der ikke var en klinikassistent til at tage sig af dig bagefter med at svare på dine spørgsmål om bedøvelsen og give dig nogle servietter og så´n.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-07-06 12:20

Bedøvelse/klinikassistent.......................nej tak - bare jeg må lægge mit hoved som jeg plejer.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-07-06 12:20

Citat
Det lød til at være noget af en omgang...
HUUH !

Hvordan får jeg lyd på kandu
Morgenmobbehilsen.

Jeg tror at vi.du klarer sig , jeg er mere bekymret for tandlægen.
Tænk hvis han var en tand for hård ved hende og hvis hun ved hvor han 'bor'.
Ja jeg tror at vi.du kan være noget af en bisse

Nej , vi.du , jeg håber at det går godt med gummerne

Husker tydeligt min rodbehandling, eller operation fik fjernet en visdomstand,
der groede ind under de 2 bagerste kindtænder og truede med at skubbe dem ud.
Så visdommen måtte ud, det sjove var så bare at den jo lå under de der kindtænder.
Ja der var kun en vej sagde den søde tandlæge, den skal trækkes bagud og fri af de andre.
Hun tog så sin 3liters sprøjte , og startede med at ramme tungen ved et uheld.
Ganske smart, nu kunne jeg ikke engang sige av !
De næste 3 timer gik mine tanker , til alle de stakkler der sad i nordkoreanske forhørslokaler,
Jeg ville egentlig have anbefalet hende at søge et job der ,,
men jeg kunne jo ikke sige noget,
foruden var min kæbe så langt fra overmunden,
at Kim Larsen ville have grædt af misundelse !
4. time var lidt tåget , og mens jeg sad der i min 'ud af kroppen' oplevelse,
var vi lige gået ind i 5. time. Og da hoppede hun ned fra min brystkasse,
og sagde 'Nu gi'r jeg op!'.
Nu var de 2 tandlæger med følge, den nye stod med en ny 3liters sprøjte,
Shit de havde åbenbart hørt at jeg sagde AAARGGHHH , eller noget i den stil..

Nu forsvandt loftet og himlen inde hos tandlægen blev lilla med blå prikker.
Om det var bedøvelsen eller fordi der nu sad 2 tandlæger med hver deres mineudstyr ,
på min brystkasse og jeg havde en klinikassistent i hver hånd, ja det ved jeg ikke.
Lige inden den 6. time kom nogene meget høje knas,
ja min mund var jo også formet som en megafon.
Men ud kom 1,,2,,3,, stumper visdomstand,, plus det løse,,,, smulder.
Alle så lettede ud, jeg så vist bare bleg ud !

Nå men efter at de havde syet de dersen 9 sting inde i kæben,
og de resterende 11 i tandkødet, og fyldt min mund med kasse tampax.
Spurgte de og jeg klarede mig ? Typisk tandlæger,
fylder ens mund med en bomuldsmark, og tror at man kan svare !
Nå klokken var ca. 22:00 da jeg blev sendt hjem.
med mig fik jeg en pose blandede piller, panodil og kodimagnyl ,
og selfølgelig med besked om kun at tage dem hvis det gjorde ondt..
Men det gjorde det nu ikke, så resten af aftnen foregik foran TV'et.
Kedelige programmer, men enormt sjovt at teksterne faldt ned på gulvet og lå i dynger,
og på sofabordet stod et lille fad med frugt, og kun over fadet med frugt, der sneede det,
i 3d ja jeg kunne gå rund om bordet og se det !
Det var så der at jeg blev lagt i seng af natlægen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-06 12:37

mulberry -> Jeg er sikker på at tandlægen ville få sin velfortjente og retfærdige straf, såfremt han blev tvungen til at ta' min opvask

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-06 12:38

...UDEN bedøvelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-06 12:39

..OG klinikassistent til at skylle og tørre efter.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 14-07-06 12:49

-Molo- Har jo sagt at jeg vil springe fra dit harem, hvis du bliver ved med den opvask Og forresten, er det ikke ved at være lang tid siden den skulle være taget? Hvis det stadig er den samme, må du sgu ha' flere tallerkner end de fleste større restaurenter! Fyyyy!

-Natmaden- Så der har vi forklaringen! Den "kære" tandlæge ramte åbenbart forkert med den sprøjte flere gange! Hvor mon den ellers har ramt???? GNÆK! GNÆK!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-07-06 14:14

Her er molos spiseværktøj
http://www.yankodesign.com/images/image.php?img=Design_News/2006/July_7/keyboard_tray.jpg&osCsid=ae98491e4f2e2781423d7a38d4971dc2
Lige til at tage med i bad

cjaab nææ det passer ikke
Det skyldtes nok mere den danske natur, svampe , hamp og såen

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 14-07-06 14:18

Hmmm...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-06 18:47

cjaab -> NU ... har jeg ta'et den (...opvasken altså ! ) ..for 6. gang

...men der er stadig ingen der vil kysse ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-06 18:49

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-07-06 20:16

Molo - jeg vil da gerne kysse

Meeeen....fornøjelsen er vist lidt blandet...lige nu....sikkert ik' for mig...men for dig

Natmaden, dejlige skønne natmad - din historie kan jeg slet slet ikke stå for....

FOR POKKER KNÆGT DET GØR ALTSÅ SKIIIII.. ONDT NÅR JEG GRINER!!!

Jeg skulle læse den op for Hr. Vil.du - men kunne ikke, jeg knækkede sammen af en blanding af smerter og grin

Ohhh jo....jeg ved skam hvor tandlægen bor og JA..jeg kan sagtens være en bisse - især når folk tillader sig at hive min kæbe ud af hængslerne og kyle den gennem lokalet!

På den anden side.....han er ret stor....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-07-06 22:18

Tror jeg kender den tandlæge, han er en af byens rødder,
og hedder kaje
Ja vil.du men mit tandlægebesøg er slt ikke færdigt,
men jeg venter til i morgen, jeg skal jo nødig ødelægge din nattesøvn. !

Igen blev molo fanget i at ville kysse...
http://www.kandu.dk/spg90718.aspx#987116

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-07-06 22:27
Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 15-07-06 00:16

-Molo- Har ikke tid til at kysse rundt idag... Du må vente til tidligst søndag

Go' Weekend folkens!!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-07-06 02:31

Jeps det var en god weekend!
Men nu er det jo hver dag,
Tror jeg vil undlade at fortælle om den fortsatte tandlægeoplevelse,
om de 11 sting der bare var forsvundet dagen efter,
om hullet der bagefter (i et par år) kunne gemme/skjule en kottelet,
om smagen når jeg fandt kotteletten dagen efter.
Eller om at stå 2-3 gange om dagen , hos tandlægen for at få lagt ny bedøvelse..
Nå men smerten ophørte da også allerede efter 3 uger.
Jeg vil heller ikke fortælle om de der 3 år efter da det lige pludselig stak på siden af tungen,
næe , det var bare en stump af kæben, såen som en ½stoppenål, der havde fundet på at
kravle ud og prikke lidt.
Ak ja det er 25 år siden. og jeg har næsten glemt det.

Forresten cjaab, Hils din tandlæge , når han skal hilse på din rod

vil.du , jeg håber at det går fremad, og at du har fået kæben tilbage

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-07-06 07:41

Hvor er jeg glad for at du Natmaden ikke ribber op i de sørgelige tandlægescenarier du har måtte udstå for det ville blot minde mig om mine egne oplevelser fx dengang jeg fik hevet en visdomstand ud og det kun tog 10 minutter og var totalt smertefrit, det er jeg glad for at du ikke fik frem fra mig, for så vil jeg bare få hele Kandu på nakken for at prale.
Og jeg vil da heller ikke fortælle nogen at vi rent faktisk kan blive dødeligt syge, som jeg engang blev, af amalgamfyldninger da de er fyldt med kviksølv og andre giftstoffer, for så får jeg bare hele sundhedssektoren og deres kompaner på nakken der vil spærre mig inde og sige at jeg ewr fuld af løgn og at de kan bevise det.
Jeg fandt en heks der kunne fjerne amalgamanen sådan for en 10.000kr plus det løse vil jeg tro, det var desværre ikke lavet særlig godt så jeg måtte turen igennem en gang til, denne gang kunne de dog ikke klare flere plomb udskiftning til plastik så der måtte laves kroner isteden til sådan cirka 6000 kr stykket plus det løse, så nu har jeg det fint og er et års tid senere ved at indhente gælden til min tandlæge der havde cirka 6 timers arbejde. Fed timeløn. Så må vi jo håbe at vi ikke pludselig finder os selv dødsyge af noget andet miljøsvineri en dag.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-07-06 07:43

- og til cjaab

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-07-06 07:48

Husk at børste tænder
-hvegang du vasker hænder

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-07-06 11:51

Øj mulberry, og her sidder jeg så og blir helt mundlam(i højre side)
det er kun en ting, vi må melde os selv til http://www.fmsd.dk/

Der er også noget lumsk ved min lokale slagter,
jeg har en stærk mistanke om at han modtager støtte fra tandlægeforeningen,
Beviset ligge i hårdheden i hans flæskesvær

Gad vist hvem der bildte os ind at tandfeen er god

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 18-07-06 11:59

Mange tak mulberry Skal nok huske det...

Puhh, en travl weekend! Nu skal det gøre godt med lidt hardcore-afslapning! Kolde colaer, masser af kaffe og en masse hyggemaleri! Mere kan jeg vidst ikke holde til i denne varme...

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 18-07-06 12:26

hyggemaleri! !!

se lige min nye hjemmeside,
det er mig der har lavet de fleste,
okay, næsten
http://www.artrenewal.org/
Uhh jeg kan kikke på mine billede i dagevis

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-07-06 12:34

Ja jeg kender da hende modellen!

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 18-07-06 12:56

Og mit rigtige navn er Salvador Dalí

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-07-06 13:00

Så skal der sofacykles!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-07-06 13:08

Natmad !! Du kunne da godt ha' fortalt, at du ville udstille det billede ...............så havde jeg taget lidt pænt tøj på.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-07-06 01:00
Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 21-07-06 01:24

Øhh? Hvorfor det???

Tror ikke på at andre end min gamle mormor vil gå med de der hæklede sager..!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-07-06 02:50

JEG ville...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-06 05:40

De er for små til dig molo.
Tag du hellere lidt lak på
http://natmaden.dk/binarynails.jpg

e.c nu har jeg rettet i mit sidste kunstværk, så håber jeg bare at det var det rigtigt sæt tøj
http://natmaden.dk/ecimpsons.jpg

cjabb her er et begynderkursus i at male børn
http://natmaden.dk/how_to_paint_a_baby.jpg

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-07-06 09:41

Tak - men den T-shirt holder ikke længe, for jeg elsker spagetti.
Det der babypaint - hvordan kunne du få Molokylen til at sidde stille så længe, at du kunne tage et billede...........................eller har du en meget hurtig lukketid på det camera.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 21-07-06 10:14

Er ikke så go' til de der kurser, hvor der er børn... De lugter, larmer og er generelt irriterende
Hov, skrev jeg børn? Det var børn OG mænd

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-07-06 10:35

Natmad..................du har sagt velkommen til et damemenneske som ikke kan li' børn og barnlige sjæle.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-06 10:55

e.c 35cm elektrikkerrør er hvad du mangler, tag den ene ende i munden,
(i den side hvor du ikke har piben) , stik den anden ende ned i spagettierne,
og sug !!
Hvor svært ka det være

Billedet , jo molkylen sidder altid stille når nogen vil male ham,
det er bare munden der konstant bevæger sig,
det ses jo også ved at læbestiften sidder en smule skævt,
men man ser det næsten ikke

Jo mit kamera , det kan meget !
Her er jeg med molo på sundby hospital, sæ'følig løv han efter alle sygeplejeskerne og ville kysse.!
Ihh hvor de løv alle sammen, den anden vej altså, undtagen hende nede på røngten.
http://natmaden.dk/kys-molo.jpg

Ja det var et røngtenbillede han skulle ha taget,
pga. et eller andet han havde røget
http://natmaden.dk/xray-molo.jpg

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-07-06 11:02

Det lyder som en god idé - mon jeg så kan holde ild i piben samtidig.
Ja vi må da håbe, at de ikke forsøger at hejse den tingest op ved at sætte en krog i ringen.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-06 11:03

Hmm hvordan sætter man poængerne ned igen

cjaab -> du er osse for ung til at lege med mænner

http://natmaden.dk/women.gif

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-06 11:08

Og for gammel til at lege med børn.
Ak ja det er en svær alder

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-07-06 11:12

Citat
Hmm hvordan sætter man poængerne ned igen

Ved at give mindre end 2 ** ved accept. Så halveres de udlovede point.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 21-07-06 12:02

Hey! Hvorfor nu så tvære?

Lyder lidt somom der var nogen der følte sig truffet af noget???

Det er jo det jeg siger, børn og mænner er nogle trælse nogen! De larmer og er sure konstant

Sikke noget!!! Tsk! Tsk!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-07-06 12:08

Jeg er ikke sur og tvær......................men er bare en barnlig sjæl der leger - med ord.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-06 12:21

e.c stop så det ordleg,
få dig en ordentlig hobby,
gør som jeg byg en modelflyver.
Det behøves slet ikke at fylde så meget
http://natmaden.dk/how_to_build_a_fly.jpg

Ja cjaab, men kedelige det er vi ikke, syntes vi sæl

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 21-07-06 12:31

Hmm...? Ikke??

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-06 12:55

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 21-07-06 13:12

Øhh... Ok, så...?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-06 13:52

Så starter weekenden..

Der var engang en mand, han friede til en pige. Hun sagde nej.
Der efter levede han lykkeligt til sine dages ende, med fisketure, jagt, modelfly, masser af øl og xxx

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-06 13:54

glemte lige , Grillmad og paptallerkner

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-07-06 13:57

Puh! Man blir sg helt svedig i varmen af at klikke ind på det her spørgsmål!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-06 14:03

tedd brug denne her,
så kan du sidde i badekaret og følge med
http://www.adgangforalle.dk/

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-06 14:42

Nå mens e.c sidder og fumler med sine fire fluer på køl og en flækket tændstik,
så har jeg fremskaffet 2 ispinde og 4 brumbasser.
Af hensyn til foreningen for insekternes beskyttelse kan jeg ikke vise billeder !
Men jeg forventer at den lyder som en B29....

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-07-06 14:54

Nu er jeg så død af grin igen

"Det smilende Lig" - KUNNE være en bogtitel?

I er énten:

- Skrup skøre
- Ramt af solstik
- Sindssyge hele bundtet
- Alle tiders herlige skabninger

....vælg selv, jeg går på sofanesern og plejer min ømme kæbe

.o0...(kæft mand, det gør nas at grine...)

Knus

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 21-07-06 16:05

Hmm... Det ku' være jeg også skulle sige nej til giftermål? Så slipper jeg for at skulle gå lange ture, være sød og betænksom, gøre rent, smile pænt når der bliver fortalt en dårlig vits, passe på vægten, barneskrål og beskidte bleer, sure tær, pis på toiletbrættet, dårlig ånde på min venstre side når jeg vågner, dårlig lugt af methangas på min venstre side om natten, at skulle have en schæferhund (som de fleste mænd synes er meget mandigt at have), at skulle hense håndvasken på badeværelset konstant for skægstubbe... Ja, jeg kune blive ved MEGET længe, men min pizza kom lige ind ad døren, så den skal spises inden den bliver kold!!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-06 16:13

ihh vil.du , endelig har de løsladt dig fra indentiv,
måske det burde hedde kæft dame
Men rart at vide at du stadig lever, ja nu kender du jo åbenbart til TANDLÆGE S/M

Føler med dig (Blomster)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-06 16:21

cjaab, det lyder som om at det lige er mig du har brug for.
har margris, sover altid alene , sidder på min flade, får varme pizza ind af døren,
gør aldrig rent, slår lugtløse prutter, bruger ikke ble, og laver selv steaks,
nå jeg må løbe , bøfferne skal vendes.
Og min B29 er ved at løbe tør for humle.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 21-07-06 20:23

Har jeg nu også det???

Skal jo stadig være sød, rar, passe på vægten, smile pænt ad dårlige vitser osv....

Hvad er forresten en B29?? En ølspand eller noget??

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-07-06 21:13

En B29 er et bevinget væsen.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-07-06 21:23

Jeg har slet ikke tid til at rode med fluer. For uden mine mange cykelture passer vi også en ½ macho-hund.
Den skal gås til men kun 2 x 1½ time om dagen.
Jeg har ikke fået så meget motion sinden løb efter pigerne og dansede den halve nat.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-06 21:41

så nu jeg skide beruset,
typisk når man bare siger skål...
øv jeg vile have kærnemælk, til mig og mine b29...

ej Carina, en B29, er et stort bombefyl fra 2verdenskrig,
det havde en lækker motorlyd, der udstålede power,
men flyet er nok mere kendt for at være det fly der smed den første atombombe.
dårligt minde da der er mennesker der har det inde på livet .
for mig, brare et blæret fly med lyden af 4 brumbasser.

puh. håber at du fik ny viden.

lidt sjovt var det, bare ikke for dem drer var der.

nu må jeg i seng, siger halvdum

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-06 21:47

ec ,med nok fluefly,
så behøves du slet ikke, at trampe i pedalerene

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-06 21:55

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-06 21:58

jubiii

hilsen støttepædagoerne !!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 21-07-06 22:02

gu ka den padagog ikke få smidt mig i se......................................

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 21-07-06 22:51

Så tiltede natmaden! Tror ikke cjaab er så interesseret lige nu da der står i hendes profil, at hun har forstand på potent værktøj?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 21-07-06 22:57

Jeg kender nyt/gammelt/lånt/hugget/ødelagt/stort............men aldrig hørt om potent værktøj.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 22-07-06 00:08

Ja, potent... Man kan da ikke få noget mere potent, end en motorsav, eller en kap og geringssav!!! Alt hvad der kan larme og er større end min Hilti-boremaskine, står fast på min ønskeliste til jul og fødselsdag...
Lidt af en arbejdsskade jeg fik med fra Jem & Fix...

Sjovt nok er det ikke så populært hos fyrene, at jeg for det meste har mere værktøj end dem! Misundelse er en grim ting knejder!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-07-06 10:43

ÆV

[tænkehatsmiley]

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 22-07-06 10:48

Æv til hvad?

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 22-07-06 10:56

Nåh jo, tak for løsningen af mysteriet om B29

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-07-06 11:20

http://www.dampfestival.dk/index.php?aid=96
Køb en damptromle...............drengene bliver vilde af misundelse.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 22-07-06 11:40

Ved ikke om det liiige er noget for mig...

Det kan også blive så potent, til det begynder at blive en anelse tåbeligt (hvis man da ikke har noget at bruge det til)

Men en stor Stiga-havetraktor ville ikke være af vejen (selvom jeg lige for tiden ikke har noget at bruge den til) Hmm... Det var vidst en anelse fjollet, men uhh, hvor ville jeg gerne have en, bare for at være irriterende! Hahaha!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-07-06 11:46

Så kan du blive "sandsæk" på min motorcykel. Tag endelig noget tøj på som kan vaskes i kogevask.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-07-06 11:59

ÆV jeg har ikke en motorsav

Men jeg har en årefræser øh overfræser
Jeg har bare ikke noget værktøj til den.

Men her er en potent modelmotor (til e.c's cykel)

B29, øv der er ingen lyd kun fakta.
http://www.1sted.dk/ii/luft/b29.html

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-07-06 12:11

Hvis de der bomber kan fjerne naboens skvadderkål, som helst vil bo inde hos mig.
Kan du så ikke lige flyve henover i 10.000 mtr's højde så han ikke opdager det før det er for sent.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-07-06 12:17

Jeg ville nu forslå denne stenknuser
http://dsb.dk/cs/Satellite?pagename=DSB/Page/Indholdsside_med_sidemenu_og_introindhold&c=Page&cid=1097206963558&a=Artikel&aid=1097735861325&p=Artikel&pid=1097735861325
Meget rar at have til lige at sætte det nye kolonihavehus
http://dsb.dk/cs/Satellite?pagename=DSB/Page/Indholdsside_med_sidemenu_og_introindhold&c=Page&cid=1097206963558&a=Artikel&aid=1097735861328&p=Artikel&pid=1097735861328
på plads med

Glemte lige motoeren til e.c's cykel
http://www.aircraftinternational.com/catalog/motors/3w112i_b4/3w112i_b4.htm

Nu vil jeg i gang med at bygge min egen plæneklipper.
Tror jeg vil bygge den op omkring denne modelmotor.
http://www.aircraftinternational.com/catalog/motors/3w684i_b4/3w684b4.htm
Er der nogen der kender en lille skov man må øve sig på ??

potens er kun et fattigt ord ,, di-da-dum-da-lej

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-07-06 12:21

den er sendt af sted e.c , men hold dig hellere indendørs den næste times tid
øh potens http://natmaden.dk/trust.mpg

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 22-07-06 12:31

Det er da noget af en plæneklipper du skal have bugget dig så! Hvad vil du klippe med den? En regnskov? Så tror jeg du får lidt problemer med Greenpeace (de tosser )

Så byg du dig hellere en go-kart med den, så er jeg sikker på at du bliver "den seje dreng på vejen"

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-07-06 12:49

øh B29 havde flyveforbud,
men jeg sendte så lige connie på en overflyvning
http://fluesvamp.dk/connie_divx.avi
Derefter går du indendørs for så kommer de her
http://natmaden.dk/f15_divx.avi

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-07-06 12:51

"den seje dreng på vejen", ja den skal vel bare moteres på et scateboard

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 23-07-06 20:53

Tak for svaret cjaab.