/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Velkommen til KatjaKxxx
Fra : natmaden
Vist : 945 gange
300 point
Dato : 13-07-06 00:39

Hej KatjaKxxx
Velkommen til kandu

Her er lidt starterhjælp.

Hilsen Natmaden.

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 13-07-06 00:41

HEY!
Hvorfor nu så gavmild????

Accepteret svar
Fra : KatjaKxxx

Modtaget 310 point
Dato : 13-07-06 00:45

Tak tak

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-07-06 00:46

Jamen cjaab
jeg har jo så mange poånger
Har du aldrig fået nået
Måske er det en fejl

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 13-07-06 00:50

Det går skam nok

Synes bare det var lidt pudsigt da det jo drejede sig om en der kalder sig selv KatjaKxxx

Fyyyy...

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 13-07-06 00:52

Judgemental? Ohhh Yes!

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 13-07-06 00:53

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-07-06 01:00

så er skaden hforhåbentlig oprettet
http://www.kandu.dk/spg90797.aspx

Kommentar
Fra : s_ild

Dato : 13-07-06 01:07

Hilsen S_ild

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-07-06 01:27

Natmaden er bare lidt tyk

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 13-07-06 01:28

Bag ørene?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-06 01:33

Velkommen til 'galehuset' KatjaKyyy

x eller y kromosomer ....Who cares ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-07-06 01:36

sum sum sum, lille bi omkring..la la la la la la la

Kommentar
Fra : cjaab

Dato : 13-07-06 01:44

? ? ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-07-06 01:57

Langt fra Las Vegas til Kandu men velkommen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-07-06 02:01

Ja man skal jo ha' forbindelserne i orden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-07-06 08:03

oz velkommen herfra

natmaden - hvis jeg nu logger helt ud og kommer igen - så er jeg også ny - får jeg så også poænger ???? (fri mig ggg)

NOGEN har lånt min vandslange - bliver vist nødt til at enten selv hente den eller vande have i aften med blomsterkanden - hmm - så bliver det sent før jeg kommer iseng .... igen

Nå der skal findes en dum spade .............. til at grave tigerliljer op med - æuwww de er svære at få helt væk skab !!!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-07-06 08:34

det er vist tid for alle de der slanger,
2 kvælerslanger har været efterlyst og er fundet her på det sidste,
den ene var så stor at den blev deporteret til en zoo.
Så pas på miritdk, hvis din slange er over 3.5meter.

Hvorfor hedder der egentligt en blomsterkande når der er vand i ??
Det hedder da ikke en blomsterslange eller en græsslange.
Tigerliljer og spader,, jeg er

Miritdk, det går ikke at du får flere lommepoænger,
Du er løbet fra mig på http://www.kandu.dk/topmonth.aspx?mode=1

Når jeg får Vækket KatjaKxxx, så må jeg hellere lukke og slukke.
Men KatjaKxxx sover nok længe, for der var vist skaktunering i nat

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-07-06 09:58

aj aj - den slange er godt nok længere end 3,50 m - nå sætter da bare en seddel på om at den er tam

Blomsterkanden - tjah den kan jeg spekulere over - eller sætte et glansbillede på med blomster ???

Opgav spade og tigerliljerne - det er stauder doh !!! Jorden for hård og tør - haveslangen gået hjemmefra - og dovenskaben sat ind.

Arghhh - hvem holder øje med de åndsvage http://www.kandu.dk/topmonth.aspx?mode=1 - bortset fra dig natmaden ???

nånånå - kan du ikke holde katjakxxx i skak ???

Ingen flere lommepoænger?? ............... HMPFFF

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-07-06 11:53

SåSSååååå lille miritdk jeg holder øje med poængerne for dig.

katjakxxx ,, skak ,, næe der var kun trickset med håndjernene , og så sluge nøglen

Jeg kan gå med til glansbilledet på blomsterkanden, men hvordan vil du så,
klistre vand på vandslangen
Tag du dig en sjov dag.
Print eventuelt en stak efterlysninger ud og hæng dem op i nabolaget:
Citat
!!! EFTERLYSNING !!!

Hvem har set min Slange. ???
Ved et øjebliks manglende opsyn forsvandt
slangen fra haven !

Der gøres opmærksom på at den ikke er særlig tyk,
og derfor kan gemme sig mange steder.

Særligt er den glad for haver og vand,
og kommer derfor især frem i haver ved vandingstid.

Kendetegn:
25meter lang og grøn.

Ja det burde klare det

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 13-07-06 12:09

Citat
Hvorfor hedder der egentligt en blomsterkande når der er vand i ??

- det gør det sqda heller ikke, det' bare mirit der ikk' ka' hitte ud af det!
Se'fø'li hedder det da en vandkande!
(det' lisså logisk som at et spisebord er spiseligt!...hmm......)

Nå..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-07-06 23:46

efter en laaaaaaaaaaang dag med efterfølgende spisning og foto/film fremvisning -- så får i lige en gabende hilsen herfra - haha - dejligt med lidt muntre indlæg

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 14-07-06 08:06

Tak for svaret KatjaKxxx. ???
Hvor blev mine håndjern af ??