/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Glucosamin Creme
Fra : madamme
Vist : 5102 gange
100 point
Dato : 13-07-06 00:18

er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan købe Glucosamin creme henne på nettet..

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 13-07-06 00:54

HEJ

JEG HAR FØR KØBT HOS WWW.ZIPVIT.CO.UK

DET ER ET ENGELSK FIRMA, DET ER GODT OG BILLIGT, DE HAR OGSÅ TABLETTER, OG MEGET ANDET.

MVH AG112

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-07-06 08:06

HOV - der var da lige noget jeg kunne bruge - jeg tager glucosamin mod ledsmerter men kan ikke tåle dem mere end nogle måneder af gangen og må holde pause - så det er vist da et alternativ.
Hvad er jeres erfaringer ????

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 13-07-06 08:36

HEJ

DET ER OGSÅ MIN ERFARING AT DET KUN VIRKER ET PAR MÅNEDER.

CREMEN LINDRE FINT LIGE MED DET SAMME, MEN HOS MIG ER DET LIGE SOM TABLETTERNE, ET PAR MÅNEDER, OG SÅ EN PAUSE.
NOGEN SIGER, ENTEN VIRKER DET, ELLER OGSÅ GØR DET IKKE, DET VIL JEG NU IKKE HOLDE MED DEM I.

MÅSKE HAR KROPPEN BEDST I AT FÅ HJÆLP ET STYKKE TID, FOR DEREFTER SELV AT ARBEJDE,
MEN JEG VED DET IKKE BESTEMT.

MAN MÅ VIST PRØVE SIG FREM.

MVH AG112

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 13-07-06 08:39

HEJ IGEN

DET SIGES OGSÅ GLYCOSAMIN VIRKER BEDST, NÅR MAN TAGER DEM SAMMEN MED DEM DER HEDDER MSM.

DE KAN KØBES SAMME STED.

MVH AG112

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-07-06 09:49

øhh - det der msm er vist da i cremen såvidt jeg har googlet mig til - men ellers finder man vel ud af det

ps.. tror det er forskelligt hvordan man reagerer på glucosaminen - kender til flere der blot tager det og føler det ok hele tiden - og lige så mange der har det som jeg (og du ag112) - og så dem der skifter lidt mellem hjælpen i glucosaminen og ingefær der kan tage smerterne - ak ja - det er en jungle.

Kommentar
Fra : madamme

Dato : 13-07-06 10:06

jeg har selv taget glucosamin piller men de virker først efter et par dage syntes jeg... og når jeg har ondt af gigt så skal det jo helst virke her og nu...
Jeg har haft købt en stor tube glycosamin creme i tyskland hvor det er langt under halv pris... for 150 ml gav jeg ikke engang 50 kr..
Cremen virker kølig og virker i løbet af 5 min.
Jeg har også brugt det meget til min migræne og til min hund ( amstaff ) når den har haft vokseværk....
så jeg har ledt efter det herhjemme til en rimelig penge med det er jo noget dyrt her hjemme så tænkte om der ikke var nogen af i andre der kendte det og ville se om man kunne købe cremen.
fedt at i hjælper og det er jeg så glad for
hilsen
gitte

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 100 point
Dato : 13-07-06 12:43
Godkendelse af svar
Fra : madamme

Dato : 13-07-06 15:38

Tak for svaret Balcanard.
tak for hjælpen, men jeg kan se at det er noget mere dyrt herhjemme end som i tyskland, men jeg takker mange gange for din hjælp
hilsen
gitte

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 13-07-06 16:14

Velbekomme.