/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Eldiagram renault 19 cabriolet
Fra : hojriiskim
Vist : 1020 gange
50 point
Dato : 12-07-06 20:27

søger et eldiagram over en renault 19 cab årgang 93.. Det er specielt systemet omkring kalechen jeg mangler en oversigt over hvis det er nødvendigt at vide.

Hvor skaffer jeg sådan et diagram fra?

Kommentar
Fra : stevanovski

Dato : 12-07-06 20:53

er det fuld automatisk kaleche? fra den åbner til den lukker helt ??
mvh nicolai

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 12-07-06 21:34

Du går til et værksted , der spørger du om de kan printe ud el diagram til dig.Tror ikke du trænger at betale for det.
alimak

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 13-07-06 00:39

det er manuel kaleche.. som man selv klapper sammen.. men der er noget sikkerhedssystem som hyler hvis ikke det er lukket sammen korrekt, dette driller mig og jeg mangler derfor et eldiagram over dette system så jeg kan finde fejlen..

Accepteret svar
Fra : stevanovski

Modtaget 25 point
Dato : 13-07-06 07:16

det jo bare en kontakt som den til døren når den er åben den går højst sansynligvis til stel, når den er lukket afbryder den til stel og når den er åben går den til stel og hyler men hvorden kan du så have den åben, der må være noget mere ved det ellers hyler den altid når den er åben?

pil kontakten ud og prøv at sætte den til stel ledningen

mvh nicolai

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 13-07-06 09:04

netop derfor kunne jeg godt tænke mig et eldiagram. jeg har fundet frem til at der er en kontakt som påvirkes af klappen som kalechen lægges ned under. desuden er der en kontakt ved kalechen som påvirkes når kalechen åbens og lukkes.. denne tror jeg også har noget at sige, men det kunne et diagram måske vise.
Må afsted til nærmeste renault værksted.

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 20-08-06 23:09

Tak for svaret stevanovski.