/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook
Fra : Dieter
Vist : 423 gange
50 point
Dato : 12-07-06 20:15

Hej,
hvor er det nu man laver indstillingen til bekræftelse af modtagene E-mails ?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-07-06 20:42

Det kan du gøre således:

Klik på Indstillinger i menuen Funktioner.
Klik på E-mail-indstillinger.
Klik på Registreringsindstillinger.
klik på Avancerede E-mailindstillinger

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-07-06 20:43

Fra hjælp i win 2000 - måske passer den også til XP

Tillade svar på anmodninger om kvittering for læste meddelelser
Klik på Indstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på E-mail-indstillinger.

Klik på Registreringsindstillinger.

Gør et af følgende:
Klik på Send altid svar, hvis du vil sende en kvittering for læsning, når der anmodes om det.

Klik på Send aldrig svar, hvis en kvittering for læsning ikke skal tillades, når der anmodes om en.

Klik på Spørg, før et svar sendes, hvis du vil have besked, når der anmodes om en kvittering for læsning.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-07-06 20:43

UPS, det var registreringsindstillinger der skulle trykkes på...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-07-06 20:44

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-07-06 21:36

Ja, den passer fint til XP, der er ingen ændringer der....

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 12-07-06 22:34

Hej,
tak for jeres svar . MEN er der nogen, der kan oversætte til engelsk ? Har nemlig Office 2003 på engelsk.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-07-06 22:40

Du må håbe at iah kan oversætte..........jeg har lige prøvet, men det blev ulæseligt.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 12-07-06 23:01

Why do you not use the Danish version?

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 25 point
Dato : 12-07-06 23:02

Jeg vil tro, uden at vide det - at funktionerne ligger på nogenlunde samme sted, så evt nogle billeder kunne måske hjælpe dig?

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 13-07-06 12:24

Tak for svaret iah.