/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
fodbehandling
Fra : Palle19
Vist : 750 gange
200 point
Dato : 12-07-06 19:56

Hvis man skal have en person til at pleje sine fødder, klippe og rense dem for hård hud og sådan noget hvad koster det så ca....

Hvis der er nogen som har indgående kendskab kan de måske finde prisen på Bornholm

Kommentar
Fra : ingole

Dato : 12-07-06 20:38

ang. forebyggende fodbehandling (henvist pga sukkersyge) af lægen.har jeg undersøgt prisniveauet i kgs.Lyngby. den billigste skal ha´307kr og den dyreste450kr.herfra kan du fratrække ca.kr.150
som er tilskuddet fra den offentlige sygesikring. oplysningerne er indsamlet ved at ringe rundt til 5 fodteapeuter.
mvh. ole*

Kommentar
Fra : Palle19

Dato : 13-07-06 01:13

jamen det er ikke på grund af sukkersyge. Samtidig med at det er på bornholm kan det være nogen andre satser

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 13-07-06 02:49

http://www.degulesider.dk/vbw/super/resultat.do?compTrade=fodplejer&compZip=&compCity=&compAddress=&compRegionID=r4&compPhone=&minx=&maxx=&miny=&maxy=&Image51.x=85&Image51.y=13

Det var hvad jeg fik frem ved at skrive "fodplejer" i søgefeltet, og søge på Bornholm,,,,,Du kan jo prøve at erstatte med ordene "fodbehandling" eller "fodterapeut" og derefter ringe til de steder der dukker op........

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 13-07-06 02:51
Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 13-07-06 02:52

Jeg får det gjort jævnligt ca hver 3. måned hos en fodterapeut og jeg giver 290 kr pt. Der får jeg klippet tånegle, slebet hård hud og renset for det hvide der sidder i siderne af neglene.

Om priserne er de samme på Bornholm ved jeg ikke, men prøv at ringe til en af dem i linket og spørg.