/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
HJÆÆÆLP Bådtrailer Haster !!!
Fra : Dullermaren
Vist : 1993 gange
200 point
Dato : 12-07-06 15:37

katestrofen lurer !!
På søndag skal vi køre mod Estland, for at sejle EM i zoom 8 jolle.
Der skal en lånt båd med ( 15 fod gummibåd )
nu er problemet at ejerne har mistet reg.bevis på bådtraileren og der er ikke tid til at skaffe en ny.
Hvor finder vi en bådtrailer til leje ? Den skal være iorden og med bremser ..... og meget gerne billig da vi allerede har betalt en formue i færge billetter , og kasko forsikring på gummi båden .
har ringet til det halve jylland , med alle de annoncer vi fandt på nettet.
helst i midt/ vest jylland.

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 100 point
Dato : 12-07-06 22:21
Godkendelse af svar
Fra : Dullermaren

Dato : 13-07-06 07:00

Tak for svaret Balcanard.
Det er lykkedes mig at låne en trailer ..... men tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 13-07-06 07:24

Velbekomme.

Kommentar
Fra : Dullermaren

Dato : 14-07-06 22:17

Sallindsund og sillerslev

Kommentar
Fra : Dullermaren

Dato : 14-07-06 22:17

Sallindsund og sillerslev