/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
hente billeder fra computer ti
Fra : baykris
Vist : 617 gange
498 point
Dato : 12-07-06 14:12

Er der nogen som ved hvordan,når jeg går ind for at redigere og indsætte foto, man skal trykke i en grå boks, og gå videre og det kan jeg ikke komme , for så lukker den af.

mange hilsener baykris

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-07-06 14:24

Hvor? Hvilket program/Hjemmeside taler du om?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-07-06 14:47

det må du vist forklare nærmere så nogen har en chance til at kunne hjælpe dig

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-07-06 14:52

For resten synes jeg du skal lukke alle dine spørgsmål der ER besvaret. Der er ikke mange der gider at hjælpe en spørger der ikke gider lukke sine spørgsmål.

Kommentar
Fra : baykris

Dato : 12-07-06 16:07

det er 123hjemmeside, og så ved jeg ikke hvordan man lukker et spørgsmål. Arne Jacobsen
tak til alle m.v.h. baykris

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-07-06 16:13

Det passer jo ikke baykris. Du har 9 åbne spørgsmål og 8 lukkede. Du har altså lukket 8 spørgsmål tidligere. At lukke et spørgsmål er det samme som at acceptere et svar. Og synes du ikke at du kan acceptere nogen af svarene, bør du annullere spørgsmålet.

Kommentar
Fra : baykris

Dato : 12-07-06 16:34

jeg gider da ikke skændes med dig, når jeg skriver spørgsmål, så er der flueben i accepter, så det er rigtigt, hvad jeg skriver.

Kommentar
Fra : baykris

Dato : 12-07-06 16:38

Til Arne Jacobsen
I den tid jeg har været i kandu, har jeg 1 gang annulleret et spørgsmål, da fik jeg også skældud, så nu rører jeg intet mere.

dette er sandt baykris

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-07-06 16:38

Du må da vide hvordan du bar dig ad med at lukke de 8 spørgsmål. Så gør ligesådan med de andre du har åbent. Du skal ikke regne med nogen hjælp fra mig før du lærer at lukke dine spørgsmål.

Kommentar
Fra : baykris

Dato : 12-07-06 17:15

arne jacobsen jeg er da revnende ligeglad om du vil hjælpe mig. du behøver ikke at være så grov.
Tror du virkelig at jeg sidder og lyver, kan du tro om igen, for det gør jeg aldrig, det har jeg ikke behov for.
baykris

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-07-06 17:28

Ingen der er grov overfor dig.

Men bare en der siger, at sådan burde du GØRE.
Intet andet.

Og med den udlægning du kommer med, at intet gøre mere.
Tvivler jeg på der er nogen der vil hjælpe.

Ikke på grund af point, hvad mange herinde er ligeglade med.
Mere det er der, med anerkendelsen, af svaret, der tæller...

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 498 point
Dato : 12-07-06 17:32

Og det du tænker på er sikkert IKKE et billede,
men et SCRIPT, og der kan du ikke sætte et billede ind.
Men en fil/// swf eller java, eller andet.

Og så er det meget lidt info du giver.

Dobbel klik på boksen, og der dukke en masse muligheder op.

Godkendelse af svar
Fra : baykris

Dato : 12-07-06 18:32

Tak for svaret sofus. m.v.h.baykris

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-07-06 18:35

Takker.
Ikke derfor jeg "brokker mig" men,
har du brug for mere hjælp.
Så smid en PM, og jeg skal forsøge mit bedste.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 12-07-06 21:03

Og når vi er igang, så kan du kun, se "grå boks" disse filer, når du
bruger visse specialprogrammer, der kan lave det MEGET
hurtigt, hvad du ser, er hvad du får.......

Frontpage, MX, Adobe eller Namo +++++
Hvor det er meget nemt, at lægge filer swf og andet over på/i..