/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Undgå rammen omkr. flashfilm
Fra : kathy
Vist : 817 gange
100 point
Dato : 11-07-06 21:07

Hvordan undgår jeg rammen og dialogboksen 'klick to activate this control'.
mvh
kathy

Accepteret svar
Fra : PerOlof

Modtaget 100 point
Dato : 11-07-06 22:53
Kommentar
Fra : kathy

Dato : 12-07-06 09:11

Tak PerOluf
kigger på det i aften
mvh
kathy

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 12-07-06 19:41

Hej

Kender du nogen om Html?

hvis ja >

i html skriver du dette i BODY

<BODY bgcolor="#CCCCCC" leftmargin="0" topmargin="0" rightmargin="0" bottommargin="0">

bgcolor = Backgroud color - her kan du vagle en andre, det er bare en fx.

Have fun

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 12-07-06 19:44

Hej igen

dette skal stå i BODY i html, for at undgå rammen i Flash!

leftmargin="0" topmargin="0" rightmargin="0" bottommargin="0"

Have fun

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 12-07-06 19:50

Sorry det var ikke det, at jeg skulle skrive, glem alt om hvad jeg har skrevet

Ups

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 12-07-06 21:41

<script language="javascript" type="text/javascript"> AC_FL_RunContent = 0; </script>
<script src="AC_RunActiveContent.js" language="javascript" type="text/javascript"></script>
<script language="JavaScript" type="text/javascript">
<!--
// -----------------------------------------------------------------------------
// Globals
// Major version of Flash required..............................og en lang række Javascript
// -->
</script>
</head>
<body bgcolor="#000000">
<table class="main" width="100%" border="0" cellpadding="2" cellspacing="2" style="position: relative">
.......bla og sen kommer
<script language="JavaScript" type="text/javascript">
<!--
var hasRightVersion = DetectFlashVer(requiredMajorVersion, requiredMinorVersion, requiredRevision);
if(hasRightVersion) { // if we've detected an acceptable version
   if (AC_FL_RunContent == 0) {
      alert("This page requires AC_RunActiveContent.js. In Flash, run \"Apply Active Content Update\" in the Commands menu to copy AC_RunActiveContent.js to the HTML output folder.");
   } else {
      // embed the flash movie
      AC_FL_RunContent(
         'codebase', 'http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=8,0,0,0',
         'width', '790',
         'height', '450',
         'src', 'index',
         'quality', 'high',
         'pluginspage', 'http://www.macromedia.com/go/getflashplayer',
         'align', 'middle',
         'play', 'true',
og en lang række til
Det var nok table du hade i tanke
Ovenstående er fra Macromedias model

Godkendelse af svar
Fra : kathy

Dato : 12-07-06 22:09

Tak for svaret PerOlof.
Har fået godt stof at arbejde videre med.

Har forsøgt at downloade Macromedias løsning, men får at vide at den ikke kan finde Dreamweaver MX, selv om jeg rent faktisk kan se den i stifinderen.
Det skal jeg lige have løst, og så kan jeg gå igang.

mvh
kathy
PS: Det er en legitim version jeg arbejder med.

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 12-07-06 22:57

OK Det er Dreamweaver du jobber med Svarar vidare imorgen Tak før Points

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 13-07-06 17:02
Kommentar
Fra : kathy

Dato : 13-07-06 22:23

Hej PerOluf

Right you are

Thanks

Holder næste uge fri og prøver til igen, heldigvis er det ikke så mange animationer jeg har lavet (endnu)

mvh
kathy

Kommentar
Fra : kathy

Dato : 13-07-06 23:18

Bugger them

Har været inde omkring de forskellige links.

Kan stadig ikke få min update!!!!!
Hverken på den ene eller den anden måde

Har mailet til Macromedia om en problemløsning.

Kommentar
Fra : PerOlof

Dato : 14-07-06 10:41

Hej Kathy
Det var mærkligt. De er vel opretted som brugare hos Macromedia? Mange opdateringar er du nødt til at vare opretted før at hente.
Holder nu ferie i 2 ugerså lykke til.
MVH
P-O