/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
cs lan server problem
Fra : Blight_dk
Vist : 532 gange
100 point
Dato : 11-07-06 00:39

Hej
Sidder til lan sammen med 4 andre hvor vi sidder forbundet via en switch.
Hver gang jeg prøver at joine en lan server siger den Lan servers are restricted to local clients (class C)
Nogen som har forslag til hvad jeg kan gøre?

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 11-07-06 01:10

er du sikker på du har samme ip som de andre det plejer at være vores problem

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 11-07-06 01:11

hvis du kører trådløs internet kan den godt blande sig med ip'en på lan

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 11-07-06 02:42

Fandt du ud af dit problem???

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 11-07-06 08:36

sv_lan skal være 0. Dette kan du gøre på to måder, enten ved at sætte den i server.cfg eller når du er inde i spillet hiver du consollen ned og skriver det der... Så burde de andre kunne connecte!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 11-07-06 08:37

Det du skal skrive er selvfølgelig:

sv_lan 0

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 11-07-06 12:39

Det er jo kun serveren der skal gøre dette eller er jeg forkert på, den.

Det skal jo vlære noget med Blight_dk's computer siden de andre kan joine den uden problemer

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 11-07-06 23:14

Det er serveren der skal sende denne kommando, ja... Men en bruger kan sagtens sende denne kommando, enten via rcon eller adminmod (hvis det da er installeret)... Er det et lan spil som er hostet af en bruger, er det brugeren som der er vært som skal skrive kommandoen sv_lan 0

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 12-07-06 22:59

Jeg er spændt på om han fik svar på sit spørgsmål når han engang svarer