/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Problemer med Send
Fra : clou
Vist : 684 gange
100 point
Dato : 10-07-06 19:48

Hej derude

Jeg har fået et problem når jeg skal sende mine mails (jeg bruger OE), når jeg har skrevet mailen og trykker på Send, lægger den sig i Udbakken og bliver først afsendt når jeg trykker på Send/Hent mails.

Det skal lige siges at inde i Instillinger har jeg opsat den til at sende automatisk. Problemet opstod pludselig i går, men hvad mon der er sket?

Håber på experticen fra Jer

Clou

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 10-07-06 19:59

funktioner/indstillinger/send
har du flueben i rigtig

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-07-06 20:01

Hvis du har hakket [V] "send meddelelse straks
så bør den gøre det.
Du husker vel at trykke anvendfør du trykker ok

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-07-06 20:11

den står sådan og har gjort siden jeg fik computeren

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-07-06 20:19

så hak fra >anvend > OK > genstart > hak til >anvend >OK
...........bare en idé

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-07-06 21:00

e.c - det hjalp desværre ikke, men var da forsøget værd!

Kommentar
Fra : transor

Dato : 10-07-06 21:55

Bittenes veje er uransagelige

Prøv at fjerne fluebenet. gem luk og genstart.
Sæt fluebenet. Gem luk og genstart.

Besværligt- men jeg har ikke bedre ide.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-07-06 22:06

transor - prøvede jeg under e.cøs vejledning.

Har lige fundet ud af at det også er galt på vores 2. computer, så måske er det Internet udbyderen der skal løse problemet - Nogen der ved noget om det?

Clou

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-07-06 22:16

funktioner - indstillinger - fanebladet generelt "send og modtag meddelelser ved start"
fanebladet send "send meddelelser straks"

Hvis der er fejl på server vil du få en fejlmeddelelse

hvad er der galt med jeres computere ?????

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-07-06 22:22

Det var da mærkeligt, for jeg skulle lige til at skrive:
Bare Miritdk ville dukke op - for hun ved en masse om mail.
pussigt ikke.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-07-06 22:25

Miritdk - der er ikke noget galt med computerne udover, at de ikke vil sende mails straks, når jeg trykker på Send, men derimod går i Udbakke og først sender når jeg trykker på Send og Modtag på Værktøjslinien.

Problemet har været der siden i går, før det var der intet galt

Mine flueben står som omtalt!

Clou

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-07-06 00:28

står fluebenene begge steder ??? De fleste lægger nemlig ikke mærke til der er to steder

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 11-07-06 05:16

clou jeg havde samme problem igår - et par stykker jeg kender skulle også sende et par gange - lang ventetid på at modtage mail var der også - tror ikke du behøver frygte det er din pc der er noget galt med

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-07-06 09:27

Hvis du har bøvl med at sende fra eks. Outlook/Express.
Så prøv at gå til udbyderens webmail og se om det er bedre.
Den hurtigste test er at sende til dig selv, for så skal den slet ikke ud på nettet.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 11-07-06 13:42

Har selv løst problemet, et eller andet var desværre gået galt med begge pc'ere. Men jeg gendannede til tidspunktet hvor det virkede, og nu er den som den skal være.

Jeg vil gerne sige Jer alle tak for Jeres hjælp, den af Jer der besvarer dette indlæg først, får tildelt pointene.

Mange hilsner fra

Clou

Accepteret svar
Fra : tezt

Modtaget 100 point
Dato : 11-07-06 14:10

godt det lykkedes :)

Godkendelse af svar
Fra : clou

Dato : 11-07-06 14:16

Da du nu svarede først er pointene dine, værsgo'

Clou

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 11-07-06 20:13

ej, tusind tak :)

det havde jeg faktisk læst som den der førsk kom med et svar til dit spørgsmål -g-

det var for nemme point at tjene

fortsat god aften

Kommentar
Fra : e.c