/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Billigst forstørrelse af foto?
Fra : a_h_nielsen
Vist : 865 gange
50 point
Dato : 10-07-06 16:41

Jeg skal have forstørret en del billeder (36mm), og vil høre hvor det kan gøres billigt i København?
hilsen anders

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-07-06 17:35

Mulighederne for at finde den rigtige pris, er nok sværd, da det i dag mest er digital billeder som der konkurreres på prisen med.
Hvad med at få scannet dem ind i digital form, så er mulighederne langt større.
Negativerne kan scannes ind og konverteres til posetive billeder, hvilket giver det bedste resultat.
Når først de er lavet til papirbilleder, kan der være små uskarpheder, der forværres ved forstørelsen.
Så få led giver det bedste resultat.

Hvis du skal have dem i digital form, så kan vi jo snakke om det, da jeg har en sådan scanner!

Kommentar
Fra : jensthybo

Dato : 11-07-06 08:05

Prøv at spørge der hvor du plejer at få dem fremkaldt. De fleste stedder scanner de billederne ind alligevel, og det i en bedre kvalitet end en alm. fladbed scanner kan gøre det.
/Jens