/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
HVAD ER DMZ
Fra : dhmoelsted
Vist : 1030 gange
100 point
Dato : 10-07-06 12:24

Jeg ser nu at der er en diode der ikke lyser i min linksys router, den indikerer om DMZ er slået til hvad den ikke er da den ikke lyser...
min nyskerrighed forbyder mig ikke at vide det , selv efter den nu ikke har lyst i ca 2 år

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-06 12:30

Hvad er DMZ kan du læse om her

http://www.net-faq.dk/faq.pl?get=dmz

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-07-06 12:30
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-07-06 12:32

Se på kl. på ovenfor viste 2 svar? Ja det sker engang imellem. Ha ha.

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 10-07-06 12:39

mange tak for den flotte redegørelse , jeg er jo lidt ude på herrens mark med al den teknik, men jeg mener at routeren har tilsluttet firewall , den står i enable, men det har måske ikke noget med DMZ at gøre , er det en funktion man ikke typisk bruger???

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 110 point
Dato : 10-07-06 12:45

Det kan man ikke sige noget om. Det afhænger af hvad man vælger. Når man opsætter sin firewall vælger man om man ønsker at benytte en speciel server som DMZ eller ej. Det kræver så at man har en dediceret server til formålet eller i det mindste en særskilt partition på serveren.

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 10-07-06 12:53

Tak for svaret arne.jakobsen. du hjalp supplerende , og i gav begge et godt link nu er 10 øren faldet tak begge mvh
hans