/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lyd på billed cd
Fra : frederikshavn
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 10-07-06 11:59

Jdg har brændt alle mine ferie billeder ud på en cd,for at kunne se dem på min kiss dvd,det er også fint nok,så var det at jeg tænkte om det var muligt,at sætte noget musik på mens man så billederne,det ville være lidt mere fun,hvis der var noget lyd på,for 4,7gb billeder tager sgu lang tid at se,hvis det kan lade sig gøre,hvordan gør man så lige

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 110 point
Dato : 10-07-06 12:19

det tror jeg du kan gøre i
MovieMaker
den ligger i XP eller kan downloade den

Kommentar
Fra : akle

Dato : 10-07-06 13:22

Jeg har gjort det i Windows Movie Maker, lavet slide shows af billederne med animationsovergange mellem div. kategorier af billederne, samt lagt mp3 lyd ind, så det passer til længden af hver kategori af billeder. Lyd blev omkodede fra mine egne musik cd-er, (hvad jeg kunne lide), til mp3 fil, dette blev brugt som baggrundsmusik til billederne. Brændte det færdige arbejde i Nero.
Mvh Akle

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 11-07-06 11:34

Tak for svarene,jeg fandt dette pgr:MemoriesOnTV Pro v3.0.2,og fuck hvor er det godt,og nemt,kan varmt anbefales,pointene går til ferik,da han var den første der svarede

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 11-07-06 11:35

Tak for svaret ferik.