/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
lyden????????????????
Fra : anonymm
Vist : 452 gange
20 point
Dato : 18-12-02 18:02

Hei,
jeg bruker xp operatør.
probleme er at når jeg spiller en cd plate vil lyden hakke,og når jeg spiller en musikk fra kazaa hvil det komme en ekko lyd fra alle sangene hvorfor har jeg disse problemene?

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 18-12-02 20:40

? prøv at opdatere driveren til lydkortet...
Bruger du windows media player ? hvis ja, så prøv winamp
Hent den her: http://download.nullsoft.com/winamp/client/winamp3_0-full.exe (3,1 MB).

Sådan installerer du WinAmp 3.0 - Fuld version:

Dobbeltklik på ikonet "winamp3_0-full".
I vinduet "WinAmp Setup: License Agreemet" - Klik på ”I Agree”.
I vinduet "WinAmp Setup: Installation Option" - Vi forslåes det at du lader alle 4 tjekmærker være sat til - Klik på "Next >".

I vinduet "WinAmp Setup: Installation Directory" vil installationsprogrammet foreslå en ny mappe med navnet ”Winamp3” i mappen ”Programmer” - Klik på "Install” eller klik på "Browse..." og find den mappe, du ønsker WinAmp installeret i.
Nu installeres WinAmp - Vent et lille minut.

I vinduet "WinAmp Setup: Settings" - Kør markøren hen over de små "lamaer" og se i teksten i øverste højre hjørne, hvad de enkelte "lamaer" og teksten står for - Fjern tjekmærkerne ud for det, du ikke ønsker, der skal sættes op. - F.eks. "Add start menu icons" og "Add desktop icon" (Genvej på skrivebordet) - Hvad skal man med dem? - hvis man ikke har fjernet tjekmærket foran "Add quicklaunch icon" (Ikon i startlinien) - I pop-up menuen "How should WinAmp connect to Internet?" – Vælg, hvilken type Internet opkobling du vil bruge - Klik på "Next >".

I vinduet "WinAmp Setup: User information” - anbefales det at du ikke sætter tjekmærker i dette vindue - Fjern tjekmærket ud for ”Yes, allow anonymous usage statistics (Recommended)”.

Hvor anonym er man, når man opgiver sin e-mail adresse? – I USA er det ikke ulovligt at sælge e-mail adresser, og du kan hurtigt få fyldt din ”Indbakke” med reklame for amerikanske produkter.
Klik på ”Next >”.

I næste sidste vindue - Klik på "Run Winamp

Ovenstående er taget fra tippet: http://www.kandu.dk/dk/tip/2443

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 18-12-02 23:46

er det ikke dobbelt konfekt, at skrive noget som allerede findes på kandu.dk, når det kan gøres med en link ??

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 18-12-02 23:50

jo men så ser det ud af mere - det kan du vel nok se, ikk' *S

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 19-12-02 00:39

Det er det ikke....Det giver bedre overblik for brugerne, at det hele er samlet 1 sted....
Zonker.... Er du ved at gå http://www.kandu.dk/dk/last25.asp for at lede efter steder hvor jeg deltager, bare for at skulle kommentere mine indlæg

Annuller spørgsmålet
Fra : anonymm

Dato : 04-02-07 14:21

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål