/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Kellerske Anstalt i Brejning
Fra : Ana17
Vist : 1552 gange
195 point
Dato : 09-07-06 22:35

Er der nogle som ved hvor man kan læse om og se billeder fra den Kellerske Anstalt i Brejning?
Jeg er mest interesseret i billeder fra hvordan de boede og livet derinde og hvordan de hjerneskadede blev behandlet der og gerne noget om hvornår og hvorfor den blev lukket

Mvh Lea

Kommentar
Fra : iah

Dato : 09-07-06 23:12

Du kan slå op her til en begyndelse...

http://www.kulturmiljoe-vejleamt.dk/brejning.htm
http://www3.vejleamt.dk/web/regionplan.nsf/Url/ForslagKellersPark/$file/Kompltill%C3%A6g270103.pdf

Der er masser af links at søge på GOOGLE hvis du skriver Den Kellerske Anstalt eller Den Kellerske Institution...

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 10-07-06 09:50
Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 10-07-06 12:54

Har set de fleste sider på nettet hvor der står noget om det, men vil utrolig gerne se billeder indenfra stedet. Men det med lokalhistorisk museum var en rigtig god ide. Det vil jeg lige prøve...