/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvor intelligent er man så ?
Fra : zonker
Vist : 609 gange
1 point
Dato : 18-12-02 16:45

Hvor intelligent er man så når man bruger andres tid på dette her :

http://www.kandu.dk/dk/tip/2544

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 18-12-02 17:00

Du har da brugt tid på det,sååååååå

Accepteret svar
Fra : mbuur

Modtaget 11 point
Dato : 18-12-02 17:40

Jeg røg også lige på den, så jeg er vel heller ikke særlig intelligent, men det lever jeg med!
God jul til jer alle!!

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 18-12-02 19:52

swarn dit svar er IGEN ikke brugbart

Godkendelse af svar
Fra : zonker

Dato : 18-12-02 19:53

Tak for svaret mbuur.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 18-12-02 20:35

Så er man meget intelligent....

Men...jeg har også et spørgsmål til dig:
Hvor intelligent er man når man bruger andres tid på dette her : http://www.kandu.dk/dk/spg/9067

Er du jule-sur/stresset zonker, når du ikke kan tage en lille spøg

Kommentar
Fra : svendsvend

Dato : 18-12-02 20:50

Hvis point antallet er udtryk for spørgsmålets sværhedsgrad, hvor dum skal man så være for at stille et spørgsmål med 1 (et !) point på højkant ? Men det er måske et spørgsmål værd

Mvh. Svend

Kommentar
Fra : briani

Dato : 18-12-02 22:19

Zonker Zonker
Du bliver da bare ved og ved,troede ellers du var faldet til ro på dine gamle dage.
lad nu være med at komme med al din kritik af andre,når du ikke er en pind bedre selv
for længe siden skrev du selv dette tip
http://www.kandu.dk/dk/tip/1651
Fra : zonker Dato : 01-07-02 20:37 Tip : "Brian manden i midten"
http://community.webshots.com/photo/41814441/41815203BZHCiy
Så igen Zonker må jeg sige-kast ikke med sten så længe du selv bor i et glashus.
MVH og en rigtig glædelig jul til dig og Yttepigen
Brian

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 18-12-02 22:29

Til zonker
Det gik ikke lige op for dig, at det var en Kommentar???

For jeg vil helst ikke ha alle dine point.

Du har igen ikke læst teksten,men der var jo heller ikke nogle stavefejl.

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 19-12-02 14:29

>for længe siden skrev du selv dette tip
>http://www.kandu.dk/dk/tip/1651
>Fra : zonker Dato : 01-07-02 20:37 Tip : "Brian manden i >midten"
>http://community.webshots.com/photo/41814441/41815203BZHCiy
>Så igen Zonker må jeg sige-kast ikke med sten så længe du selv bor i et >glashus.

Flovt for dig Zonker

Nice svar Briani LOL

Hilsen Ivanovic1

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 19-12-02 14:53

Det var dog utroligt!!!!

Det er næsten lige meget hvilket spørgsmål man klikker sig ind på, så er der en EEEEVIG kamp mellem Zonker og e.p.... Kan ik ikke en gang for alle få overstået de stridigheder der eventuelt måtte være imellem jer, eller fortsætte kampen uden for kandu.dk... eller i hvert fald oprette jeres eget spørgsmål.... Så vi andre ikke skal være generet af det!

På forhånd tak!

MVH Ostemanden!

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 19-12-02 14:55

Ivanovic1 det lyser jo ud af din kommentar at du er ALMINDELIG bruger *rotflmoa*

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 19-12-02 16:06

hvad er det liiiige *rotflmoa* betyder ??