/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Fodbold med snabelsko
Fra : Flash77
Vist : 1034 gange
50 point
Dato : 09-07-06 14:50

Er der nogen der kender adressen på snabelsko boldklub? Det er den hvor alle spillerne er iført snabelsko og bolden er en stofbold med klokker i så blinde også kan spille med. Målene er lavet af rød/hvide sukkerstokke og målmanden bærer et pelikan kostume. Der løber blå og lyserøde får rundt på banen imens man spiller. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde den klub, da jeg gerne vil være medlem.

Accepteret svar
Fra : upyoursmate

Modtaget 60 point
Dato : 09-07-06 15:22

Mon ikke det er et sted i Thy-Lejren!!??

(undskyld kunne i dy mig. Du skal nok få 50 point hvis ikke der er andre der svarer)

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 09-07-06 17:15

Det kan skam sagtens være Thy-lejren - og pointene er skam dine hvis det er det bedste svar. Jeg vil bare HELT vildt gerne dyrke den sport....

Godkendelse af svar
Fra : Flash77

Dato : 16-07-06 22:59

Tak for svaret upyoursmate.