/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Søger melodi
Fra : jesper.s
Vist : 487 gange
57 point
Dato : 09-07-06 11:49

Hej.
Er der nogen der ved hvad denne melodi hedder, samt hvem den er med. Jeg kender kun omkvædet som lyder "War, what is war good for! Absolutly nothing.". Den er fra 60'erne eller 70'erne. Kan den evt. afspilles fra nettet?

God dag til alle.

Kommentar
Fra : geu

Dato : 09-07-06 11:58
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-06 12:08

det var motowns der sang den .. "war" hedder den

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 09-07-06 12:16

Tusind tak, men er det mon muligt at finde den som download, helst gratis.

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 09-07-06 12:20

Hey

Jeg kan sende sangen til dig over msn eller mail, hvis det er?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-06 12:22
Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 09-07-06 12:25

Ja tak.

skroeder@mjoelnerparken.dk

Tusind gange tak.

Sender point når jeg har den.

Fortsat god dag.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-06 12:28

Jesper.s - det er aldrig en god ide at lægge mailadresse ud - om lidt kan du søge på nettet og finde den vupti

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-06 12:51

mirit

Jeg prøvede dit link og fik en meddelelse fra McAfee om en trojan

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-06 12:53

hmmm ans - ingenting når jeg går ind ???

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 09-07-06 13:00

Jeg kan ikke downloade linket, den siger siden ikke findes når jeg trykker på download now.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-06 13:07

jesper.s - hvis der som ans skriver er problemer med siden (er ved at checke den ud) - så lad være med at gå derind igen og vær opmærksom på evt spyes osv

du kan hente sangen her i stedet for:
http://my-ebae-sells.tzo.com/Live_Files/merchandise

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 09-07-06 13:17

Kanon. Er det også muligt at høre der med motowns? jeg ved godt jeg er krævende, men jeg håber i stadig vil hjælpe mig. Jeg har desværre ikke fler point jeg kan give.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 57 point
Dato : 09-07-06 13:32

edwin star var motowns artist

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 09-07-06 13:37

Tak for svaret miritdk. Det er herligt at høre den igen. Ønsker dig og din familie en god dag.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-06 13:41

jamen rigtig meget i lige måde

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-06 13:45

Fik du checket siden mirit?

Jeg fik med det samme medd. om trojan.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-06 13:52

ans...

jeg ser intet selv - har lige smidt ud til flere - en enkelt har meldt tilbage at der er en bunke pop-ups - mangler svar fra resten endnu .

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-06 13:58

Det var også kun en oplysning om at McAfee hos mig havde fundet en trojan på den side.

Det er jo ærgerligt at få snavs på sin comp.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-06 14:01

helt sikkert - husk at scan

venter på svar fra flere og vender tilbage

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-06 14:12

For en sikkerheds skyld har jeg scannet, men McAfee fjerner selv "snavs" når det bliver opdaget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-06 16:38

ok ud af dem jeg sendte til var der to der fik meldinger - den ene om virus/trojan - den anden fandt spyware - resten har ingen problemer .

Jeg kan kun høre pop-upstopperen reagere over et eller andet.