/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Let's Break & Happy Station
Fra : stimo1
Vist : 481 gange
200 point
Dato : 09-07-06 02:06

Jeg leder desperat efter disse to numre:

Master Genius- Let's Break(1984)

Fun Fun- Happy Station(1983)

Det SKAL være maxi-udgaverne. Ellers er jeg IKKE interesseret!!! Og jeg vil heller ikke købe en hel cd/LP, for at få et enkelt nummer

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 09-07-06 02:13

Happy Station hár jeg vist på et tidspunkt fundet i en eller anden online butik. Men man skulle indbetale et minimum beløb for at få en konto. Det gider jeg heller ikke. Køber normalt ikke musik til download, kun hele cd'er! Dette er undtagelsEN.

Kunne jo også være, at der er en der har dem liggende på sin pc (?).

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 200 point
Dato : 09-07-06 07:18

Smid en mail adresse i private indlæg og du skal få dem

Om det er maxi versionerne er jeg ikke helt klar over men jag har lige hentet dem på Limewire

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 09-07-06 11:51

Hmm... har modtaget 12 e-mails??

Hvad har du sendt dem som?
De vedhæftede filer har alle teksten: 8] (767KB) (38B)

??

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 09-07-06 11:52

14 e-mails.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 09-07-06 11:53

16, må det være.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-07-06 12:01

Hver sang indeholder 8 emails som selv pakker sig til en når de alle er modtaget. Bare vent med at åbne dem endnu.

På den måde er de lettere at sende

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-07-06 12:03

Det burde jeg jo nok have fortalt inden jeg sendte dem til dig så nu virker de nok ikke

Så må jeg sende igen, mne hvad for et mail program bruger du

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 09-07-06 12:04

Så når jeg har modtaget alle (det har jeg nu) skal jeg bare vælge at åbne en af dem - og det bliver til en hel? Eller ...?

PS. Jeg plejer at gemme filer og tjekke dem før jeg åbner dem. Men det kan jeg tilsynelandende ikke med disse. Så jeg stoler på dig.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 09-07-06 12:06

Nå, har først lige set din seneste besked.

Outlook 2003.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 09-07-06 12:09

Nej, tror ikke de virker. Beklager hvis det er mig der har klokket i det. Skulle - som jeg forstår det - have ladet dem være til alle var modtaget(?).

Jeg er ellers godt inde i det meste der har med computer at gøre. Men her må jeg indrømme, at der er et stort hul ...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-07-06 12:15

jeps du skal lige lade være med at åbne outlook før de alle er modtaget.

Jeg prøver igen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-07-06 12:25

jeg bruger outlook express og der kan man under sin konto vælge at sætte flueben i - Opdel i fler hvis meddelsen er større end ? og så kan man selv bestemme størrelsen

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 09-07-06 12:49

"... du skal lige lade være med at åbne outlook før de alle er modtaget."

Åbne Outlook. Du mener vel bare vente med at åbne filerne.
Måske har jeg også et eller andet problem. Første gang vi forsøgte, fik jeg midt i dem en besked om at min plads i postkassen var overskredet. Hvilket jeg ikke fatter noget af.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-07-06 13:08

man kan sgu snart få sagt noget sludder. Selvfølgelig mente jeg som du siger.

Hva så, har du modtaget dem.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 09-07-06 13:14

Der mangler fem. Syntes ikke det ser ud til at der kommer flere.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-07-06 13:17

hmm, der er sendt 2 x 8 stk herfra.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 09-07-06 13:20

Det er ud til der er gået et eller andet galt igen. Eller også kommer der ikke flere når jeg klikker på Modtag/send fordi min e-mail er fuld(?). Aner det ikke.

Men jeg har tilsyneladende modtaget alle filer der har med Master genius at gøre. Så kan jeg gendanne den. hvis ja, hvordan gør jeg det siger du?

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 09-07-06 13:34

Jeg har forsøgt at gendanne den fil, men uden held. Har sikkert ødelagt den også.

Kan ikke finde ud af lortet. Jeg opgiver!

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 09-07-06 13:38

Det fungere normalt. Har modtaget den første!

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 09-07-06 13:39

Selv om det godt nok ikke er maxi versionen

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 09-07-06 13:48

'Happy Station' er helt rigtig. Men 'Let's Break' - den jeg ønskede mig mest - er desværre kun single-versionen på 3.30 min. Maxien vare omkring 14 min!

Ikke noget at gøre ved. Er bedre end ingenting, selv om der er stor forskel på de to.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 09-07-06 13:50

Citat: "Det SKAL være maxi-udgaverne. Ellers er jeg IKKE interesseret!!!".

Er ikke for at være utaknemlig. Du skal nok få point.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-07-06 13:52

Prøv at downloade dette program Limewire. Det er et fildelingsprogram som kan finde alt mellem himmel og jord. Når du har installeret det kan du på Limewire søge efter en crack for at få en proff registreret version. (det siger man ikke i et forum).
Derefter kan du selv prøve at søge efter dine musikstykker og selv vælge ud fra det.

Men pas på der kan godt være mange viraer der flourerer der.
http://www.limewire.com/english/content/home.shtml

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 09-07-06 13:55

Hmm.., ved godt hvad et fildelingsprogram er. Har aldrig turde benytte et, da jeg har den opfattelse, at hvis nogen registrere at man har et sådan, så mistænker de en for at hente børneporno ...

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 09-07-06 14:11

Ok, det var kun den ene der var rigtig. Men du har brugt meget tid på at hjælpe mig, så du fortjener alle pointene alligevel (som om de kunne deles op ...).

Jeg må jo så tænke mig til de sidste 10 min. og 30 sek. af 'Let's Break' (vræl..!). ;)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-07-06 14:23

Jeg har søgt og søgt efter den men kan heller ikke finde den. Men jeg har da så hørt musikken nu.

Hvis du ikke lige er klar over det har jeg lige sendt en ny mail til dig med Limewire.

Kommentar
Fra : stimo1

Dato : 09-07-06 14:30

Jo, har modtaget LimeWire. Men se 13:55 ...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 09-07-06 14:32

ok ok men du behøver selvfølgelig ikke at bruge det