/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Prøve cd kan kun bruges5 gange
Fra : stig54
Vist : 571 gange
200 point
Dato : 08-07-06 22:48

Jeg har købt et billigt program der hedder super GSM reader. Det kan bruges til at gemme sit simkort på pcén ændre i adresser m.m.
Disse 5 gange har jeg brugt, der ligger jo sikkert en nedtælling i programmet der laver en nedtælling til 0. Der står også at jeg har nul gange tilbage.
Smart som jeg er (ha) installerer jeg programmet på en anden computer, men nej der er stadig o gange tilbage. hvordan hulen laver de det.
Fandt en linie inde i programmet der siger at 0=false.
Jeg fjerner denne linje og vil gemme programmet men det er skrivebeskyttet, og beskyttelsen kan ikke fjernes.
Hvordan gør de det for det kan da ikke være en skrivbar disk den kan jo også bruges i cd drev uden brænder?????????????????+

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-07-06 23:03

Programmet skulle det installeres.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-07-06 23:04

Så find det inde i registreringsdatabasen og fjerne nøgleværdien der så har du 5 gange igen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-07-06 23:06

nja nu har du jo prøvet på en andn pc og der virkede det jo heller ikke

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 08-07-06 23:20

Ja programmet ska installeres fra medfølgende skive, jeg har prøvet det på en computer det aldrig har været på, samme melding

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 08-07-06 23:26

Så er det fordi det kontakter deres server. Hvis du har en firewall som kan blokere udgående forbindelser, kan du måske få det til at virke.

Iøvrigt så kan du prøve at kontakte firmaet, så vil jeg næsten tro at de går med til at nulstille dig.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-07-06 23:28

ja især da når nu du har købt og betalt for programmet.

jeg ledte lige efter lidt omkring programmet på nettet og der er en masse fra forskellige foraer om netop det program, så søg og du skal finde

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 09-07-06 10:34

Det kan vel også være simkortet der blokerer?

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 09-07-06 14:08

Det er ikke simkortet der blokerer, har prøvet uden, det er heller ikke nettet har prøvet uden nettilslutning. Møstisk

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 200 point
Dato : 09-07-06 16:49

Jeg havde et lignende problem, med noget software jeg ikke kunne geninstallere efter en formatering. Kontaktede firmaet og fik det løst. Prøv engang.

Godkendelse af svar
Fra : stig54

Dato : 03-10-06 20:21

Tak for svaret stl_s.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-10-06 20:42

Velbekomme, og tak for point.