/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Pinkode 1/2
Fra : masteraugust0
Vist : 603 gange
100 point
Dato : 08-07-06 19:23

Forsøger desperat at finde en manual til subject, men uden held.
Alcatel har ikke en til nævnte model på deres hjemmeside.!!!!
Forsøger at få den til at virke men efter at have tastet koden til
startkit/taletid(1234) ser det ud til at den vil have en kode mere og hvad
er det lige for en???
Telefonen er brugt og jeg kan ikke finde info nogen steder.
HJÆLP please.

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-07-06 19:28

PUK KODEN

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-07-06 19:33

BTW - når du nu siger taletid - så ring til supporten hos den udbyder du bruger - de kan guide dig igennem - pinkoder osv er noget de beskæftiger sig med

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-07-06 20:13

Er det er taletidskort er det jo koden på kortet der skal indtastes

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-07-06 20:27

øhhh - havde da engang en mobiltlf der efter at man havde indtastet nummeret på taletidskortet krævede pinkode - er man kommet til at trykke pinkoden forkert tre gange så skal der jo bruges en pukkode til de fleste (aktuelt hvis mobilen har været helt slukket - afladet - og skiftet simkort ) - har været ude for at der blev bedt om nummeret på simkortet netop når pinkoden ikke kunne findes - hmmm ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-07-06 20:33

du kan kigge ind hos www.mobildebat.dk og se om de kan hjælpe dig for eks

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-07-06 21:32

Nogle telefoner har en særlig kontrolkode, som skal indtastes første gang man sætter et andet sim kort i . Det er for at stjålne telefoner ikke skal kunne bruges. Du skal bare henvende dig til den oprindelige ejermand og spørge ham om koden.
For det er vel ikke tyvekoster du har fået fat i ???????

Kommentar
Fra : macau

Dato : 08-07-06 22:33

få telefonen opdateret og vupti sikkerhedskoden er nulstillet som da den var ny

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-07-06 22:33

hvis det forholder sig som transor siger - så håber jeg du har kvittering og dermed kan kræve pengene tilbage og anmelde det.

Annuller spørgsmålet
Fra : masteraugust0

Dato : 28-07-06 11:57

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål